کد خبر : 1814759 | 20 اسفند 1400 ساعت 14:30 | 7K بازدید | 11 دیدگاه

باید خیلی پیشرفت کنم

پدری: هنوز در حد و اندازه‌های اینیستا نیستم

پدری می گوید که تحت تاثیر تمجید های ژاوی قرار نخواهد گرفت و روی پیشرفتش تمرکز کرده است.

پدری: هنوز در حد و اندازه‌های اینیستا نیستم

به گزارش "ورزش سه"، دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا، شب گذشته با برگزاری چهار بازی همزمان از ساعت 23:30 به وقت تهران به پایان رسید که در مهمترین آنها بارسلونا در نوکمپ مقابل تیم گالاتاسرای ترکیه به تساوی بدون گل رضایت داد.

در این بازی بارسا تیم برتر زمین بود و شانس های زیادی خلق کرد ولی گالا مقاومت خوبی داشت و حتی دقیقه 79 توسط گومیس به گل هم رسید که آفساید اعلام شد. بازی برگشت یک هفته بعد در استانبول برگزار خواهد شد.

1697718

 

پدری هافبک ملی پوش بارسا در پایان بازی گفت:« از لحاظ ذهنی نتیجه تساوی بدون گل چیزی نبود که به دنبالش بودیم. هدف ما پیروزی بود و اینکه گل های زیادی بزنیم ولی اینطور نشد. در کار با توپ ریتم مناسبی نداشتیم. خوب پرس نکردیم و نتوانستیم فضاهای خالی را پیدا کنیم. البته می دانستیم گالاتاسرای در نوکمپ چگونه بازی خواهد کرد. تیم ها وقتی برابر ما قرار می گیرند دفاع می کنند و همه راه های نفوذ را می بندند. باید در خانه قوی تر می بودیم و برنده می شدیم.»

1697719

 

پدری ادامه داد:« گالاتاسرای حریف ساده ای نبود و به خوبی پرس می کردند. دقیقا می دانستند که برابر ما چگونه باید کار کنند. توپ را به ما دادند و عقب نشستند. اینگونه همه چیز سخت می شود به خصوص که شب خوب‌تان هم نباشد.»

 تمجیدهای ژاوی و مقایسه با اینیستا:« توجهی ندارم و کار خودم را می کنم. می دانم که هنوز باید خیلی بهتر از اینها شوم. من هنوز در اندازه‌های اینیستا نیستم.»
 

دیدگاه‌ها