کد خبر : 1814762 | 20 اسفند 1400 ساعت 14:37 | 45K بازدید | 9 دیدگاه

خشم ژاوی؛ هر کس آماده نیست به من بگوید!

به نظر می‌رسد ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا در بین دو نیمه بازی دیشب برابر گالاتاسرای بسیار عصبانی بوده است.

خشم ژاوی؛ هر کس آماده نیست به من بگوید!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در هفته های اخیر به وضوح با پیشرفت چشمگیری مواجه شده است. آبی اناری ها که در ابتدای فصل روزهای کابوس واری را سپری کردند و حتی بعد از آمدن ژاوی به جای رونالد کومان با حذف تلخ از لیگ قهرمانان اروپا روبرو شدند، این روزها کمی به آرامش رسیده اند و هواداران به آینده تیم‌شان با ژاوی بسیار امیدوار هستند.

بارسلونا که در مرحله قبلی رقابت‌های لیگ اروپا موفق شده بود تیم قدرتمند ناپولی را از پیش رو بردارد شب گذشته در دور یک هشتم نهایی این رقابت ها در نوکمپ مقابل گالاتاسرای قرار گرفت.

1697722

در حالیکه بسیاری پیش بینی می‌کردند بارسلونا بتواند یک پیروزی پرگل دیگر در خانه مقابل گالاتاسرای به دست بیاورد و در همین بازی رفت کار صعود خود را یک‌سره کند اما شرایط کاملاً به شکل متفاوتی پیش رفت و شاگردان ژاوی بعد از ارائه یک نمایش نه چندان امیدوارکننده با تساوی بدون گل در خانه متوقف شدند.

در همین راستا نشریه اسپورت کاتالونیا در گزارشی مدعی شد که ژاوی در بین دو نیمه بازی دیشب به شدت از عملکرد شاگردانش عصبانی بوده و از آن ها تمرکز بیشتری خواسته است. همچنین ژاوی رو به بازیکنان بارسا گفته است: "کسی که امروز آماده بازی نیست همین حالا به من بگوید."
 

دیدگاه‌ها