کد خبر : 1814775 | 20 اسفند 1400 ساعت 15:22 | 17.8K بازدید | 3 دیدگاه

کلوپ: بازنده خوبی نیستیم، پوتین مقصر شرایط چلسی است

یورگن کلوپ از انگیزه بالای تیمش برای پیروزی بر برایتون پس از شکست از اینتر سخن گفت و در مورد شرایط فعلی چلسی هم صحبت کرد.

کلوپ: بازنده خوبی نیستیم، پوتین مقصر شرایط چلسی است

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول تیم دوم جدول رده بندی لیگ انگلیس فردا از ساعت 16 به وقت تهران در زمین برایتون به میدان خواهد رفت. قرمزها با یک بازی کمتر شش امتیاز با سیتی فاصله دارند و فردا بازهم فرصت کاهش اختلاف را خواهند داشت. لیورپول که در لیگ قهرمانان به اینتر باخت ولی راهی دور بعد شد، فردا به دنبال کسب سه امتیاز برابر برایتون است.

1691267

 

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در نشست خبری این بازی گفت:« وقت برای هدر دادن زمان یا امتیازات نداریم و باید سخت تلاش کنیم. فعلا دغدغه ما بازی با برایتون است. بعد از آن باز هم در خارج خانه به مصاف آرسنال می‌رویم. دو بازی واقعا سخت. چرا باید فکر کنم نمی‌توانیم این مسیر را ادامه دهیم؟ سعی می‌کنیم فوتبال خودمان را ارائه دهیم و اگر هم روز ما نبود باید به شانس‌مان روی بیاوریم. هر چیزی را امتحان خواهیم کرد. تا زمانی که هنوز از سیتی عقب هستیم نمی‌توانیم به این مسیر، رقابت بر سر قهرمانی بگوییم.»

کلوپ ادامه داد:«  برایتون بهترین تیم دنیا نیست اما به شدت تیم خوبی است. ما هم بهترین تیم دنیا نیستیم و صحبت های گراهام پاتر لطف او را می رساند. او سبک فوتبالش را می شناسد و می داند شانس خوبی دارد تا ما را به مشکل بیاندازد. آنها تیم خوبی هستند. پاتر مربی فوق العاده ای است. کاری که او می کند، دوست دارد. اگر نگاهی به بازیکنان آنها و نحوه بازی شان بیاندازید. تماشای آنها هیجان انگیز است.»

1697238

 

شکست خانگی 0-1 از اینتر:« ما بازنده‌ی خوبی نیستیم. البته مقابل اینتر فرق داشت. حداقل حس من با بازیکنان فرق می‌کرد. بچه‌ها این گونه بودند که باختیم اما من این گونه فکر می‌کردم که صعود کردیم.مطمئن باشید به آن باخت واکنش نشان خواهیم داد. اگر به درستی مقابل برایتون دفاع نکنید، به مشکل خواهید خورد. پرس ما مقابل اینتر حتی نزدیک به چیزی نبود که انتظار داشتم. می‌توانستیم با توجه به شانس‌هایی که مقابل اینتر ایجاد کردیم، بازی را ببریم اما باختیم. باید به این درک برسیم که می‌توانیم راهی برای ضربه زدن به هر تیمی در جهان پیدا کنیم.»

غایبان بازی:« اندکی مشکل داشتیم اما کسی در تمرین غایب نبود. باید حواسمان باشد که کرونا نیز تمام نشده است. خبر خوب این است که فیرمینیو به تمرینات بازگشته است.»

1692936

 

تمدید قرارداد با صلاح: قطعا صلاح انتظار دارد که ما جاه طلب باشیم. چه قبلا و چه الآن این خصوصیت را داریم. آیا خرید دیاز به این موضوع کمک می‌کند؟ فکر نمی‌کنم. این تصمیم محمد است؛ باشگاه هر کاری که می‌توانست انجام داده و همه‌چیز خوب به نظر می رسد.»

تحریم ها بر ضد آبراموویچ و شرایط چلسی:« این شرایط چیزی نیست که کارمندان چلسی مسئول آن باشند. فقط یک نفر مسئول آن است و آن شخص کسی نیست جز پوتین. در مورد نقش آبراموویچ در شرایط فعلی چیزی نمی دانم اما می توان گفت رابطه نزدیکی با مقامات روسیه دارد. به نظرم کار دولت انگلیس درست بود.»

دیدگاه‌ها