کد خبر : 1814782 | 20 اسفند 1400 ساعت 18:04 | 20.5K بازدید | 9 دیدگاه

نساجی 1- سپاهان 3؛ دوباره در قامت مدعی!

سپاهان با کسب پیروزی مقابل نساجی صاحب دومین برد متوالی خود شد تا از بحران هفته های گذشته فاصله بگیرد.

نساجی 1- سپاهان 3؛ دوباره در قامت مدعی!

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به آماده نشدن ورزشگاه قائمشهر، خانه به دوشی نساجی همچنان ادامه دارد و این تیم امروز در مشهد میزبان سپاهان بود. شاگردان ساکت الهامی هفته گذشته بعد از پنج بازی، موفق به رقم زدن یک پیروزی شدند. آنها با یک گل از سد پیکان گذشتند تا با روحیه ای بالا به مصاف سپاهان بروند؛ تیمی که هفته گذشته بعد از سه تساوی متوالی، طعم برد را چشید و با دو گل از سد فجر گذشت. 
تقابل تیم های سوم و دهم جدول رده بندی جایی که محرم نویدکیا و شاگردانش به دنبال کسب برد برای حفظ خود در کورس قهرمانی و شاگردان ساکت الهامی در پی برد برای تک رقمی کردن رتبه شان بودند با برتری میهمان همراه بود.
سپاهان نیمه اول را تهاجمی شروع کرد و بعد از چند موقعیت خطرناک بالاخره در دقیقه 23 به گل اول رسید. این تیم پیش از پایان نیمه یک گل دیگر هم زد تا با برتری دو بر صفر راهی رختکن شود.
در نیمه دوم شاهد حملات تیم میزبان برای جبران گل های خورده بودیم؛ حملاتی که یک بار جواب داد و نساجی روی شوت زیبای بیگی در دقیقه 67 اختلاف را به حداقل رساند. بعد از حملات ناموفق نساجی برای زدن گل دوم، شاهد اخراج حقیقی در دقایق پایانی بودیم؛ اتفاقی که میزبان را ده نفره کرده  و موج جدید حملات میهمان را به همراه داشت. سپاهان بعد از چند حمله در دقایق تلف شده گل سوم را هم زد تا با کسب پیروزی سه بر یک، 41 امتیازی شده و با یک بازی بیشتر فاصله خود با پرسپولیس را به چهار امتیاز کاهش دهد.

هفته بیست و دوم لیگ برتر
جمعه 1400/12/20 ساعت 16 
ورزشگاه: امام رضا مشهد (بدون تماشاگر)
تیم داوری: داور: جواد رحیم‌زاده/ کمک ها: یعقوب سخندان- جعفر مهاجر/ داور چهارم: مرتضی منصوریان/ناظر: مرتضی کریمی

ترکیب تیم نساجی:

علیرضا حقیقی
حامد شیری
سعید بیگی
امیرمهدی جان‌ملکی (شاهین طاهرخانی 46)
رضا جعفری
  متین کریم‌زاده  (صابر حردانی 61)
ایوب کلانتری (محمدمهدی نظری 77)
مرتضی منصوری (حسن نجفی 46  (حسین خطیر 89))
مسعود شجاعی
اکبر صادقی
کریم اسلامی
سرمربی: ساکت الهامی

1697772

ترکیب تیم سپاهان:

رشید مظاهری
گئورگی ولسیانی
محمد نژادمهدی
دانیال اسماعیلی‌فر
امید نورافکن
محمدرضا مهدی‌زاده
محمد کریمی
سروش رفیعی (عزت پورقاز 5+90)
فرشاد احمدزاده (میلاد جهانی 88)
محمدرضا حسینی (رضا میرزایی 74)
سجاد شهباززاده

سرمربی: محرم نویدکیا

1697773

کارت زرد:

مهدی زاده 40
شاهین طاهرخانی 57

رشید مظاهری 75

کارت قرمز:
علیرضا حقیقی 88

شرح گل:

نساجی 0- سپاهان 1 (سجاد شهباززاده 23): روی اشتباه عجیب صادقی و توپگیری سریع سروش رفیعی توپ پشت محوطه جریمه به سجاد شهباززاده رسید و این بازیکن با ضربه ای دقیق و کات دار توپ را به تور دروازه حریف دوخت.

نساجی 0- سپاهان 2 (امید نورافکن 43): سجاد شهباززاده پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک پاس زیبا از بین دو نفر توپ را به امید نورافکن رساند؛ ملی پوش سپاهان درنگ نکرد و با شوتی دقیق از سمت چپ محوطه جریمه، گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

نساجی 1-2 سپاهان (سعید غلامعلی بیگی 67): شوت دیدنی بیگی از پشت محوطه جریمه سپاهان در میان پرواز ناموفق رشید مظاهری برای مهار توپ، وارد دروازه سپاهان شد تا اختلاف به حداقل برسد.

نساجی 1- سپاهان 3 (دانیال اسماعیلی فر 5+90): امید جهانی در موقعیت تک به تک توپ را به دانیال اسماعیلی فر پاس داد تا این بازیکن شانس باز کردن دروازه خالی را پیدا کند؛ ضربه او اما به تیر افقی برخورد کرد. این پایان کار نبود و دانیال با دنبال کردن توپ، با ضربه سر، ریباند شوت قبلی اش را به گل تبدیل کرد.

اتفاق ویژه:
بعد از پذیرفته نشدن دو استعفای محرم نویدکیا به نظر می رسد که این تیم آرام آرام در حال رسیدن به آرامش مورد نظر است. این تیم با کسب پیروزی در بازی امشب، برای اولین بار بعد از شش هفته، صاحب دو برد متوالی در لیگ برتر شد و خود را دوباره در قامت یک مدعی نشان داد.

ستاره بازی:
سجاد شهباززاده در همان نیمه اول خود را به عنوان ستاره بازی امروز معرفی کرد. او گل اول تیمش را به زیبایی به ثمر رساند و با یک پاس دقیق در دقایق پایانی همین نیمه، سازنده گل دوم تیمش بود.

دقایق حساس:

دقیقه 2: ارسال شهباززاده با ضربه سر فرشاد احمدزاده می رفت اولین خطر را روی دروازه نساجی ایجاد کند که توپ با برخورد به مدافع این تیم راهی کرنر شد.

دقیقه 10: کار ترکیبی شهباززاده و احمدزاده، هافبک سپاهان را در موقعیت شوتزنی از داخل محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد ولی شوت این بازیکن از دقت و قدرت کافی برخوردار نبود و راهی اوت شد.

دقیقه 15: نورافکن پشت محوطه جریمه توپ را کنترل کرد و بعد از ورود به محوطه جریمه با یک شوت زمینی دروازه را هدف گرفت؛ ضربه او را حقیقی با عکس العملی زیبا مهار کرد.

دقیقه 18: ارسال شجاعی از روی ضربه آزاد سمت راست با شوت روی پای اسلامی همراه بود که به بازیکن حریف برخورد کرد؛ در برگشت شاهد یک شوت روی پای این بار از سوی کلانتری بود که توپ از بالای دروازه راهی اوت شد.

1697774

دقیقه 53: شوت سرکش ایوب کلانتری، چسبیده به خط محوطه جریمه از دقت کافی برخوردار نبود و راهی اوت شد.

دقیقه 56: حسینی با یک فرار عالی از سمت راست وارد محوطه جریمه شد؛ پاس در عرض او در موقعیت تک به تک به شهباززاده نرسید تا یک موقعیت خوب برای سپاهان از دست برود.

دقیقه 78: نساجی می رفت گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه سر بازیکن این تیم از کنار دروازه راهی اوت شد.

2+90: شوت سنگین رفیعی از داخل محوطه جریمه را خطیر با واکنشی زیبا مهار کرد.

دقیقه 3+90: امید نورافکن از سمت راست محوطه جریمه با شلیک زمینی دیدنی دروازه را هدف گرفت اما توپ در این صحنه به تیر خورد تا ملی پوش سپاهان از دبل در این دیدار ناکام بماند.

1697775

در حاشیه:


*سپاهان هر دو بازی فصل گذشته و بازی رفت این فصل را با برد پشت سر گذاشته و نساجی به دنبال پایان دادن به شکست های متوالی خود مقابل این تیم است.
*نساجی میزبان این بازی است اما تداوم مشکل قبلی (آماده نبودن ورزشگاه قائمشهر) باعث شده تا شاگردان الهامی امروز هم در مشهد از حریف خود پذیرایی کنند.

*شهریار مغانلو، ستاره سپاهان در بازی قبل به دلیل محرومیت، غایب بزرگ تیمش در بازی امروز است.
*در دومین دقیقه از بازی فرشاد احمدزاده معتقد بود که ضربه سرش به دست بازیکن حریف برخورد کرده و داور باید پنالتی اعلام کند. با وجود اعتراض سپاهانی ها اما داور چنین نظری نداشت.

*علیرضا حقیقی در موقعیت تک به تک با بازیکن تیم حریف از دروازه خارج شد و برخورد توپ به دست او در این صحنه، کارت قرمز را برایش به همراه داشت.

1697776

دیدگاه‌ها