کد خبر : 1814795 | 20 اسفند 1400 ساعت 17:42 | 6.9K بازدید | 2 دیدگاه

در نشست خبری بازی با نیوکاسل

توخل: می‌خواهیم برنده شویم، نظر مردم اهمیتی ندارد

سرمربی آلمانی چلسی از انگیزه بالای بازیکنانش برای پیروزی بر نیوکاسل خبر داد.

توخل: می‌خواهیم برنده شویم، نظر مردم اهمیتی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، فردا چلسی در یکی از بدترین مقاطع دوران خود به لحاظ مدیریتی میزبان نیوکاسل است. تحریم های وضع شده دولت انگلیس علیه رومن آبراموویچ، مالک چلسی باعث عقب نشینی اسپانسرهای باشگاه شده و چلسی نه تنها قادر به بلیت فروشی نیست بلکه از جذب و تمدید قرارداد با بازیکنان نیز محروم شده است.

برخورد این تیم با نیوکاسل که با مالک سعودی خود اخیرا اوج گرفته باعث شده تا بازی جذابیت خاصی داشته باشد. بسیاری از هواداران بی طرف فوتبال با مالکیت این دو باشگاه مشکل دارند.

1682563

 

توماس توخل سرمربی چلسی در نشست خبری امروز خود گفت: «شاید هواداران بی‌طرف‌ فوتبال نمی‌خواهند نه چلسی برنده شود و نه نیوکاسل اما من اهمیتی نمی‌دهم. می‌خواهم ما برنده بازی باشیم. قطعا بازی سختی خواهد بود چرا که نیوکاسل قوی شده است، بسیار بسیار قوی تر از ماه های قبل. این نیوکاسلی متفاوت است و نتایج اخیرش به خوبی نشان می دهد که باید انتظار یک بازی سخت را داشته باشیم.»

توخل ادامه داد:« در نهایت، همه می خواهند یک بازی جذاب ببینند. هواداران هیجان زده اند و می خواهند سرگرم شوند و این چیزی است که ما به دنبالش هستیم. در حال حاضر ما سعی می کنیم تمرکز کاملی روی این بازی داشته باشیم و بی توجه به حواشی اخیر به میدان برویم و برنده شویم. بازیکنان به خوبی این موضوع را درک می کنند.»
 

دیدگاه‌ها