کد خبر : 1814806 | 20 اسفند 1400 ساعت 18:11 | 14.5K بازدید | 2 دیدگاه

آلگری: باید از بازی رئال و PSG درس بگیریم

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، معتقد است که دیدار رئال مادرید و پاری سن ژرمن باید درس عبرتی برای بازیکنان باشد.

آلگری: باید از بازی رئال و PSG درس بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شنبه شب در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ ایتالیا باید در زمین سمپدوریا به مصاف این تیم برود. 
بیانکونری در حالی قدم به این بازی خواهد گذاشت که در چند هفته اخیر عملکرد قابل قبولی را به نمایش گذاشته و در 14 بازی اخیرش در لیگ ایتالیا شکستی را نپذیرفته است. 
آلگری در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت:« این لحظه تعیین‌کننده‌ای از این فصل است و هفته آینده بسیار پر فشار است. امیدواریم که دیدارهای جالبی ببینیم. فردا باید با سمپدوریا بازی کنیم. آنها دو بازی در خانه را با جامپائولو برده‌اند، شش گل زده‌اند و گلی هم دریافت نکرده‌اند. آنها در 15 دقیقه اول گل‌های زیادی زده‌اند، بنابراین ما باید درست بازی کنیم چون برای رسیدن به جمع چهار تیم صدر جدول به امتیاز نیاز داریم.»

 

1695443


این مربی ایتالیایی درباره رقابت در صدر جدول لیگ اظهار داشت:« ما کارهای زیادی داریم که باید  انجام دهیم. تیم‌های صدر جدول همان‌جا می‌مانند و ما نمی‌توانیم به آنها برسیم. ما باید روی خودمان تمرکز کنیم. ما یک هفته پیش از وقفه، فرصت داریم. امیدواریم که پس از بازی‌های ملی هم همه در دسترس باشند.»
سرمربی یوونتوس با اشاره به بازگشت تماشایی رئال مادرید به بازی برابر پاری سن ژرمن به بازیکنانش هشدار داده و اضافه کرد:« دیدید که چند شب قبل چه اتفاقی در دیدار فوق العاده بین رئال و پی اس جی رخ داد. چنین اتفاقات غیرمنتظره‌ای در فوتبال وجود دارد. این تیم باید بتواند شرایط را مدیریت کند، در غیر این صورت می‌لغزد و ضربه می‌خورد.»
او با اشاره به دیدار این هفته تیمش در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ادامه داد:« ما هنوز هیچ جامی به دست نیاورده‌ایم. ما به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود  نکرده‌ایم. باید ببینیم در 28 می چه اتفاقی رخ خواهد داد.»

دیدگاه‌ها