کد خبر : 1814807 | 20 اسفند 1400 ساعت 18:24 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: نگران امپولی هستیم، نه یوونتوس!

استفانو پیولی، سرمربی میلان، می‌گوید تمام تمرکز تیمش روی دیدار برابر امپولی است.

پیولی: نگران امپولی هستیم، نه یوونتوس!

به گزارش "ورزش سه"، میلان شنبه شب در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو میزبان امپولی است. 
روسونری تنها یک بازی از چهار دیدار اخیرش برابر تیم‌های نیمه پایین جدول را با پیروزی پشت سر گذاشته و پیولی از بازیکنان خواسته که دیگر به گذشته فکر نکنند. 
این مربی ایتالیایی در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت:« ما از تیم راضی هستیم اما این قدم آخر نیست. قدم آخر بازی بعدی است. ما نباید بیش از حد به گذشته فکر کنیم، هر بازی متفاوت است. ما باید با ثبات، کیفیت و ریتمی بازی کنیم که ویژگی‌های تیم‌مان را به نمایش بگذارد. این فصل عجیبی است. هنوز فکر می‌کنم پنج تیم اول می‌توانند در دیدارهای بسیاری پیروز شوند. سری A بسیار دشوار است.»

 

1676151


پیولی در پاسخ به این سوال که آیا نگران یووه است که در 14 بازی اخیر شکست نخورده اظهار داشت:« من فقط نگران امپولی هستم چون دیدیم در بازی رفت چه اتفاقی افتاد و آنها مشکلات بسیاری برای ما ایجاد کردند، پس ما باید خوب بازی کنیم. بازیکنان می‌دانند که بازی فردا بسیار مهم است. تجربه گذشته مفید است اما نباید به گذشته نگاه کنیم.»
سرمربی میلان درباره شرایط بازی فردا اضافه کرد:« امپولی تیم پویایی است. پرس کردن آنها آسان نیست، ما باید لحظه مناسب را پیدا کنیم. از نظر روانی می‌دانیم با چه مشکلاتی روبرو خواهیم شد اما عزم راسخی داریم. امپولی بازیکنان خوبی دارد و به هدفش بسیار نزدیک شده پس شایسته تقدیر است.»
او با تمجید از تاثیرگذاری زلاتان ابراهیمووچ در ترکیب میلان گفت:« زلاتان با هرکاری که انجام می‌دهد کمک زیادی به تیم می‌کند. او می‌داند که چه زمانی باید به سمت فضای ایجاد شده حمله کند یا چه زمانی عقب بکشد. او احساس خوشحالی دارد. مطمئنا به ما کمک بسیاری خواهد کرد.»

دیدگاه‌ها