کد خبر : 1814812 | 20 اسفند 1400 ساعت 18:54 | 21.7K بازدید | 3 دیدگاه

اخراج حقیقی مقابل تیمی که مقابلش ستاره بود

کارت قرمز برای گلر خوش‌تیپ لیگ

دروازه بان نساجی در دقایق پایانی بازی امروز با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.

کارت قرمز برای گلر خوش‌تیپ لیگ

به گزارش "ورزش سه"، نساجی امروز با نتیجه سه بر یک مغلوب سپاهان در مشهد شد. یکی از اتفاقات این بازی، اخراج علیرضا حقیقی در آخرین دقایق بازی بود؛ در حالی که شاگردان ساکت الهامی در پی زدن گل مساوی بودند، سپاهان صاحب یک ضدحمله خطرناک شد. حقیقی برای نجات دروازه، بیرون آمد و موفق شد مهاجم حریف را متوقف کند.

در این صحنه خطایی روی بازیکن سپاهان انجام نشد اما داور با تشخیص برخورد توپ به دست حقیقی خارج از محوطه جریمه در سوت خود دمید و این دروازه بان را از زمین بازی اخراج کرد. حقیقی در اعتراض به تصمیم داور معتقد بود که توپ به دست برخورد نکرده است اما کارت قرمز مقابل چشمان او قرار گرفت تا گلر باتجربه نساجی دقایق پایانی را از کنار زمین و با استرس بالا تماشا کند.

واکنش الهامی به این اتفاق در نوع خود جالب بود، او با حمایت از دروازه بان تیمش گفت: حقیقی در بدترین حالت ممکن اخراج شد. به هر حال فوتبال است و از این اتفاقات رخ می دهد. علیرضا واقعا خیلی زحمت کشید. امروز یکی از روزهای خوبش بود و از این بازیکن تشکر می کنم.

الهامی در شرایطی به تمجید از حقیقی پرداخته و امروز را یکی از بهترین روزهای این دروازه بان دانست که علیرضا دو فصل پیش مقابل سپاهان یکی از بهترین نمایش های گلری لیگ برتر را ارائه کرده بود. او با دریافت کارت قرمز مقابل سپاهان، آخرین بازی سال را از دست داد.

دیدگاه‌ها