کد خبر : 1814819 | 20 اسفند 1400 ساعت 19:08 | 4.3K بازدید | 2 دیدگاه

گل سپاهان آفساید بود اما به داور خسته نباشید می‌گویم!

الهامی: داور هم شاید مثل ما اشتباه کند

سرمربی تیم نساجی معتقد است که گل دوم سپاهان در شرایط آفساید به ثمر رسید.

الهامی: داور هم شاید مثل ما اشتباه کند

به گزارش "ورزش سه"، تیم نساجی بعد از پیروزی هفته گذشته مقابل پیکان امشب در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر با نتیجه سه بر یک مغلوب سپاهان شد. ساکت الهامی، سرمربی تیم نساجی در نشست خبری بعد از این دیدار گفت: درست است نتیجه ای که می خواستیم حاصل نشد ولی یک بازی خوب و باکیفیت بود.

او ادامه داد: به تیم خوب سپاهان تبریک می گویم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند. آنها به چیزی که می خواستند در نیمه اول رسیدند. ما در نیمه دوم هر کاری کردیم که جبران کنیم فقط توانستیم به یک گل برسیم.

سرمربی نساجی در مورد اخراج دروازه بان تیمش در دقایق پایانی تاکید کرد: حقیقی در بدترین حالت ممکن اخراج شد. به هر حال فوتبال است و از این اتفاقات رخ می دهد. علیرضا واقعا خیلی زحمت کشید. امروز یکی از روزهای خوبش بود و از این بازیکن تشکر می کنم. همه بازیکنان زحمت کشیدند. نمی توانم از بچه ها ایراد بگیرم و برای بازی بعد آماده می شویم. لذت فوتبال در این است که یک روزهایی است که به چیزی که می خواهید نمی رسید. سپاهان سزاوارانه به نتیجه ای که می خواست رسید.

الهامی در پاسخ به این سوال که آیا گل دوم تیم حریف آفساید بود گفت: به نظر من هم آفساید بود ولی امیدوارم آقای رحیم زاده در ادامه راه موفق باشد به ایشان خسته نباشید می گویم. اگر بعضی از آقایان ناراحت نمی شوند، داوری هم جزئی از فوتبال است. همان طور که من اشتباه می کنم داور هم اشتباه می کند. این چیزی از ارزش های گروه داوری کم نمی کند و به نظر من از عهده این بازی سخت برآمدند. ما هم از این بازی درس هایی گرفتیم و انشالله در آخرین بازی سال نتیجه خوبی کسب کنیم.

دیدگاه‌ها