کد خبر : 1814829 | 20 اسفند 1400 ساعت 19:32 | 11.9K بازدید | 7 دیدگاه

ناکامی بارسا بعد سه ماه؛ اولین بازی بدون گل

بارسلونا در دیدار برابر گالاتاسرای عملکرد خوبی نداشت و نتوانست درخشش چند هفته اخیر را تکرار کند.

ناکامی بارسا بعد سه ماه؛ اولین بازی بدون گل

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژاوی در دیدار رفت از مرحله یک هشتم لیگ اروپا شب گذشته در نوکمپ میزبان گالاتاسرای بودند و این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. 
یکی از ویژگی‌های جذاب بارسلونای تحت هدایت ژاوی بی‌رحمی این تیم در خط حمله و گل‌های بسیاری است که این تیم به ثمر می‌رساند. 
بارسا پیش از بازی شب گذشته برابر گالاتاسرای موفق شده بود در 16 بازی متوالی دروازه حریفان خود را باز کند. 
با این حال تلاش آنها برای باز کردن دروازه این باشگاه ترک با شکست مواجه شد و درخشش اینیاکی پنیا نیز اجازه گلزنی به آنها را نداد. 
آخرین باری که بارسلونا نتوانسته بود در دیداری دروازه حریف را باز کند هشتم دسامبر بود که این تیم با نتیجه 0-3 در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان در زمین بایرن مونیخ برابر این تیم شکست خورد و از صعود به مرحله یک هشتم این رقابت‌ها بازماند. 

 

1697681


قدرت گلزنی آنها از آن به بعد افزایش یافته و تا جایی پیش رفت که در چهار بازی اخیر 14 گل به ثمر رساندند و موفق شدند در دیدار برابر والنسیا، ناپولی و اتلتیک چهار بار دروازه حریفان را باز کنند. 
ممفیس دیپای شب گذشته دو فرصت خوب گلزنی داشت اما دروازه‌بان جوان بارسا که به صورت قرضی در گالاتاسرای بازی می‌کند اجازه نداد توپی وارد دروازه او شود و دو مهار تماشایی را به نمایش گذاشت. 
فران تورس، پی‌یر امریک اوبامیانگ، پدری، آداما ترائوره، سرخیو بوسکتس، لوک دی یونگ، فرنکی دی یونگ، یوردی آلبا و عثمان دمبله همگی شانس خودشان را برای گلزنی امتحان کردند اما هیچکدام موفق نشدند تا اولین بازی بدون گل این تیم پس از سه ماه به پایان برسد.

دیدگاه‌ها