کد خبر : 1814843 | 20 اسفند 1400 ساعت 20:40 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا: توخل به خوبی این شرایط سخت را مدیریت کرده

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، از عملکرد توماس توخل در مدیریت شرایط دشوار پیش آمده برای چلسی تمجید کرد.

آرتتا: توخل به خوبی این شرایط سخت را مدیریت کرده

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال یکشنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس میزبان لسترسیتی است. 
توپچی‌ها عملکرد خوبی را در هفته‌های اخیر از خود به نمایش گذاشته‌اند و در حال حاضر با چند بازی کمتر از تیم‌هایی پایین‌تر از خود توانسته‌اند در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفته و به کسب سهمیه لیگ قهرمانان امیدوار باشند. 
آرتتا در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر لستر درباره شانس حضور در رتبه سوم گفت:« من هنوز نمی‌دانم. تنها مسئله برای من این است که فردا چطور تمرین کنیم و روز یکشنبه چطور بازی کنیم. فوتبال همین است و بسیار غیرقابل پیش‌بینی است. هیچکس نمی‌داند چه اتفاقی می‌تواند رخ دهد. تنها تمرکز ما روی داشتن عملکرد خوب و پیروزی در مسابقات است.»

 

1674891


او با اشاره به نمایش خوب تیمش در دیدارهای اخیر اظهار داشت:« برای این که در بین تیم‌های صدر جدولی باشید باید به صورت متوالی پیروز شوید. ما حتی به پیروزی‌های متوالی بیشتر از این نیاز داریم چون تیم‌هایی در این لیگ هستند که 10، 11، 12 یا 18 بازی متوالی پیروز شده‌اند.»
این سرمربی اسپانیایی درباره شرایط بازیکنانش پیش از بازی برابر لستر گفت:« تغییرات زیادی صورت نمی‌گیرد. هنوز در حال ارزیابی شرایط تومیاسو تاکه‌هیرو هستیم چون کمی زمان دادیم که بتوانیم از او مراقبت کنیم و او را در بهترین شرایط ممکن داشته باشیم. در حال حاضر به نظر می‌رسد که امیل اسمیت روو را در اختیار داریم.»
سرمربی آرسنال در پاسخ به سوالی درباره شرایط چلسی و توماس توخل روی نیمکت این تیم اضافه کرد:« مدیریت کردن این موقعیت بسیار دشوار است و من فکر می‌کنم او این کار را به بهترین شکل و با قدرتی انجام داده که همیشه به نمایش گذاشته است و همانطور که خودش هم اشاره کرده سعی دارد زیاد در این زمینه دخالت نکند.»

دیدگاه‌ها