کد خبر : 1814846 | 20 اسفند 1400 ساعت 20:56 | 29.1K بازدید | 7 دیدگاه

بازیکنان با حس پیروزی وارد زمین شدند؛

گل‌محمدی: در نیمه دوم استرس و نگرانی داشتیم

سرمربی پرسپولیس می‌گوید که تیمش فرصت کافی برای آماده شدن مقابل استقلال را دارد.

گل‌محمدی: در نیمه دوم استرس و نگرانی داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از بازی حضور یافت و در ابتدای صحبت‌هایش گفت: این برد را به هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم و از بچه‌ها هم تشکر می‌کنم به خاطر زحمات زیادی که کشیدند. بازی نیمه اول ما فوق‌العاده بود و یک بازی اکتیو و فعال و با حرکت انجام دادیم و موقعیت‌های خوبی هم به دست آوردیم و از دوتای آنها که روی ضربه ایستگاهی بود استفاده کردیم.

وی افزود: نیمه اول نیمه خیلی خوبی برایمان بود و خیلی خوب توانستیم در زمین حریف بهم پاس بدهیم و موقعیت ایجاد کنیم و بازی خوبی را از خود نشان بدهیم.

یحیی با اشاره به نیمه دوم توضیح داد: نیمه دوم به نظر من یک مقدار شاید تحت تاثیر جوانی و انگیزه بالای حریف برای جبران قرار گرفتیم و همچنین برای حفظ نتیجه و استرس تیم برای حفظ پیروزی باتوجه به باخت هفته قبلی، به نظرم یک مقدار طبیعی بود. نباید از بازی خوب مسجدسلیمان صرفنظر کنیم و آنها شجاعانه و جسورانه ظاهر شدند. ما می‌توانستیم به گل سوم برسیم اما توپ به تیرک خورد. این سه امتیاز برای ما اهمیت زیادی داشت و کسب سه امتیاز برایمان اهمیت زیادی داشت.

او در مورد بازی هفته آینده اظهار داشت: تا بازی بعدی شش روز فاصله داریم و باید خوب ریکاوری کنیم چون این بازی بازی مهم و حساسی است که در پیش داریم. از بازیکنان تشکر می‌کنم و آنها با حس برد وارد زمین شدند.

دیدگاه‌ها