کد خبر : 1814850 | 20 اسفند 1400 ساعت 21:08 | 14.2K بازدید | 11 دیدگاه

داوران به سمت تیم‌های بزرگ هستند

فکری: می‌توانستیم از پرسپولیس امتیاز بگیریم

محمود فکری می‌گوید که تیمش امکان زدن گل دوم را هم داشت.

فکری: می‌توانستیم از پرسپولیس امتیاز بگیریم

به گزارش ورزش سه، سرمربی نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پس از باخت ۲-۱ مقابل پرسپولیس در هفته بیست و دوم لیگ برتر گفت: به تیم پرسپولیس بابت بردی که به دست آورد تبریک می‌گویم و به دو تیم خسته نباشید می‌گویم مخصوصا بچه های خودمان که همه تلاششان را کردند و زحمت کشیدند و بازی خوبی ارائه دادند.

فکری ادامه داد: متاسفانه ما تمام تلاشمان این است که شخصیت له شده بازیکنان در نیم فصل اول را برگردانیم. دو گلی که دریافت کردیم به نداشتن اعتماد به نفس و خودباوری که بچه ها باید داشته باشند برمی‌گردد؛ شاید از اسم پرسپولیس ترسیدند و دو گل را به آن شکل دریافت کردیم در حالی که به بازیکنان‌مان وظیفه داده بودیم که در ایستگاهی ها چه کار کنند. شاید نداشتن خودباوری باعث شده که ما گل دریافت کنیم. در همان نیمه اول می‌توانستیم به گل برسیم اما شاید این موضوع هم به جوانی یا کم تجربه بودن بازیکن ما برگردد که نتوانست از آن موقعیت استفاده کند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره نیمه دوم بازی عنوان کرد: در نیمه دوم بازی خیلی خوبی ارائه دادیم و تقریبا می‌شود گفت که بازی پایاپای بود و حتی شاید ما بهتر بودیم و موقعیت های بیشتری را به وجود آوردیم. می‌توانستیم بازی را به تساوی برسانیم اما متاسفانه شاید توان فنی ما هم به قدری نبود که بخواهیم در مقابل تیم پرسپولیس بیشتر از این تلاش کنیم. از تک تک بازیکنانم تشکر می‌کنم؛ بازی غیرتمندانه ای را ارائه دادند و مخصوصا در نیمه دوم بازی با وجودی را ارائه دادند. خدا را بابت این بازی که ارائه دادند شکر می‌کنم و امیدوار هستیم که در بازی های آینده بتوانیم امتیازات کامل را بگیریم و خودمان را بالا بکشیم.

فکری در خصوص داوری این بازی گفت: به هر حال تیم مقابل پرسپولیس است و وقتی تیم مقابل پرسپولیس یا تیم های بزرگ باشند مطمئنا نگاه داورها به سمت تیم های بزرگتر است. هفته گذشته گفتم متاسفانه نگاهی که به ما دارند یک نگاه حقیرانه است و اگر قضاوتی هم می‌کنند همان شکلی است. در نیمه اول ما اوت دستی گرفتیم و می‌توانست اجازه بدهد پرتاب کنیم ولی به ما می‌رسند قوانین فوتبال نقش دارد؛ اگر همین برای تیم های حریف ما یا تیم های بزرگ باشد مطمئنا اجازه می‌دهند کارشان را انجام بدهند و بعد سوت را بزنند. اینها مسائلی است که متاسفانه در فوتبال ما وجود دارد اما در مجموع مورد آنچنانی وجود نداشت که بگوییم بر اثر اشتباهات داوری تیم ها بازنده یا برنده شدند. به آنها خسته نباشید می‌گویم و برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

دیدگاه‌ها