کد خبر : 1814856 | 20 اسفند 1400 ساعت 21:34 | 23.8K بازدید | 8 دیدگاه

آلابا: از شدت خوشحالی دیوانه شده بودم

داوید آلابا، مدافع رئال مادرید، درباره خوشحالی عجیبش با صندلی پس از گل سوم برابر پاری سن ژرمن توضیح داد.

آلابا: از شدت خوشحالی دیوانه شده بودم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید چهارشنبه شب در دیدار برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان برابر پاری سن ژرمن با نتیجه 1-3 پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. 
داوید آلابا پس از گل سوم کریم بنزما در حالی که یک صندلی را بالای سرش گرفته و تکان می‌داد در برابر هواداران این تیم خوشحالی کرد. تصاویر منتشر شده از این خوشحالی خاص توجه بسیاری را جلب کرد. 
این مدافع اتریشی در گفتگو با اسپورت وان درباره این شادی جالب اظهار داشت:« این که چند وقت یک بار شادی جدیدی را امتحان کنی بسیار جالب است. این صندلی هم خوب بود. من زیاد درباره آن فکر نکردم، بلکه از روی هیجان بود. چنین بازگشتی باعث شده بود که دیوانه شوم!»

 

1697840


او با اشاره به نقش هواداران رئال مادرید در کسب این پیروزی ارزشمند گفت:« هواداران ما را در زمین تنها نگذاشتند. آنها در تمام طول بازی ما را رو به جلو هل دادند و سپس ما هم توانستیم پاداش این حمایت را به آنها بدهیم. این شب واقعا جادویی بود!»
آلابا درباره نقش مهم بنزما در رئال مادرید گفت:« همه می‌دانند که کریم تا چه حد برای ما ارزشمند است. البته که او نتیجه بازی را با سه گلی که زد تعیین کرد اما کاریزما، قدرت و رهبری او نیز اهمیت زیادی در تیم ما دارد. او بازیکنی در کلاس جهانی است و با سه گل او به یک چهارم نهایی رفتیم.»
این مدافع رئال مادرید درباره اهداف شخصی و تیمی پیش‌رو اضافه کرد:« اگر به این شکل و در کنار هم بازی کنیم می‌توانیم هر تیمی را در لیگ قهرمانان شکست دهیم. این اولین فصل حضور من در رئال است. اصلا دوست نداشتم که در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان حذف شوم.»

دیدگاه‌ها