کد خبر : 1814889 | 21 اسفند 1400 ساعت 00:18 | 74.2K بازدید | 13 دیدگاه

حسین‌زاده و گلی به ارزش 3 امتیاز؛

پدیده‌ی جوان استقلال، ستاره‌ی دوئل با صنعت نفت (آمار)

هافبک تهاجمی استقلال موفق شد در مصاف تیمش مقابل صنعت نفت آبادان، گلی 3 امتیازی وارد دروازه حریف کند و بهترین بازیکن زمین معرفی شد.

پدیده‌ی جوان استقلال، ستاره‌ی دوئل با صنعت نفت (آمار)

به گزارش "ورزش سه" در شب برتری استقلال در مقابل صنعت نفت آبادان که با یک گل به دست آمد، امیرحسین حسین‌زاده چهره‌ی مهم ترکیب آبی‌ها بود، چرا که این بازیکن جوان در شرایطی غیرمنتظره و با ضربه‌ی سر توانست گل سه امتیازی تیمش را به ثمر برساند و گلزنی او باعث برتری آبی‌ها در مصاف خانگی برابر حریف آبادانی شد.

در شرایطی که شاگردان مجیدی و منصوریان در ورزشگاه آزادی مصاف نسبتاً نزدیکی به یکدیگر داشتند و تجربه‌ی استقلالی‌ها به کمک‌شان آمد و توانستند برنده‌ی مسابقه شوند، حسین‌زاده‌یِ جوان عنوان برترین بازیکن زمین را به دست آورد.

این هافبک جوان به جز گلزنی در میانه میدان، 3 قطع توپ داشت، 1 پاس‌کلیدی ارسال کرد و 2 دریبل زد تا براساس نمرات سایت آماری یازده با کسب نمره‌ی 7.6 برترین بازیکن نبرد استقلال-صنعت نفت معرفی شود.

حسین‌زاده در شرایطی برترین بازیکن زمین شد که عزیزبگ آمانوف عملکردی نزدیک به او داشت و در کنار این بازیکن ازبکستانی، رافائل داسیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی و صالح حردانی جزو چهره‌های شاخص استقلال در مسابقه‌ی با نفت بودند و آن‌سوی میدان هم محمود مطلق‌زاده بهترین بازیکن نفتی‌ها در مصاف با استقلال بود.

1697873

دیدگاه‌ها