کد خبر : 1814899 | 21 اسفند 1400 ساعت 09:37 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

فصل بد بوشهری‌ها؛ شاهین و ایرانجوان در آستانه سقوط

فوتبال بوشهر فصل بدی را تجربه می‌کند و به نظر می رسد با این روند تیم های شاهین شهرداری بوشهر و ایرانجوان سقوط به دسته پایین تر را تجربه خواهند کرد.

فصل بد بوشهری‌ها؛ شاهین و ایرانجوان در آستانه سقوط

به گزارش "ورزش سه"، شاهین شهرداری بوشهر که در لیگ یک حضور دارد در هفته بیست و یکم بازی ها، یک بر صفر در خانه به تیم شهرداری همدان باخت و با 10 امتیاز در رده هفدهم جدول باقی ماند. با توجه به سقوط سه تیم از دسته اول به دسته دوم و از آنجایی که نزدیک ترین تیم به منطقه خطر 21 امتیازی است باید گفت کار شاهین شهرداری بوشهر برای ماندن در جدول بازی ها بسیار سخت است.

شاهین شهرداری بوشهر که فصل گذشته با مربیگری داوود مهابادی یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بود در ابتدای فصل با اعلام شهرداری بوشهر مبنی بر اینکه نمی خواهد در فوتبال تیمداری کند بیشتر مهره های کلیدی خود را از دست داد و جالب اینکه شهرداری بوشهر علاوه بر عدم پرداخت هزینه های تیم در واگذاری امتیاز تیم به بخش خصوصی هم ناموفق بود و اکنون با سقوط احتمالی تیم به دسته دوم نمی تواند با واگذاری امتیاز تیم به بخش خصوصی درآمدزایی کند.

1697882

وضعیت تیم ایرانجوان بوشهر در جدول رده بندی گروه الف لیگ 2 هم ناراحت کننده است چرا که این تیم از 16 بازی تنها 4 امتیاز کسب کرده و در قعر جدول قرار دارد. سقوط این تیم به دسته پایین تر هم اتفاق محتملی است و هیچ بعید نیست با عدم حضور در یک مسابقه دیگر حتی از جدول بازی ها اخراج شود! این تیم در بازی با سپیدرود در میدان حاضر نشد و در یک دیدار دیگر حضور پیدا نکند و طبق قانون از جدول مسابقات اخراج می شود.

1697881

شاهین شهرداری بوشهر و ایرانجوان در حالی یک فصل بد را در فوتبال بوشهر پشت سر می گذارند که فوتبال بوشهر در سال های اخیر معرف ستاره های خوبی به فوتبال ایران بوده از مهدی طارمی گرفته تا مهدی قایدی و محمد محبی و چند بازیکن دیگر و بدون شک می تواند به این روند ادامه دهد اما هیچ گاه در سال های اخیر به خوبی حمایت مالی نشد. با اینکه بعضی از شرکت های اقتصادی که غول های اقتصادی به حساب می آیند از جمله شرکت پارس جنوبی در بوشهر حضور دارند.

دیدگاه‌ها