کد خبر : 1814925 | 21 اسفند 1400 ساعت 12:03 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

خانم گل آسیا، امید اول نصر برای قهرمانی؛

سارا شیربیگی در جستجوی هفتمین کفش طلا

ستاره‌ی 30 ساله و گلزن تیم فوتسال زنان نصر فردیس کرج، روز گذشته با درخشش خود مسیر صعود تیمش به جمع 4 تیم برتر را هموار کرد.

سارا شیربیگی در جستجوی هفتمین کفش طلا

به گزارش "ورزش سه" سارا شیربیگی که از اواسط این فصل لیگ برتر فوتسال زنان و بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود به جمع شاگردان فاطمه شریف در تیم فوتسال زنان نصر فردیس کرج پیوست، توانسته در تیم کرجی نمایش تحسین‌برانگیزی از خود به جای بگذارد و به دنبال هفتمین خانم گلی خود در تاریخ 17 ساله لیگ فوتسال زنان است.

شیربیگی روز گذشته در نهمین حضورش در ترکیب نصر فردیس، توانسته در روز پیروزی 5 گله تیمش، دبل گلزنی داشته باشد و شمار گل‌های خود در پیراهن تیم جدیدش را به عدد 15 برساند تا در سه قدمی صدر جدول گلزنان لیگ فوتسال زنان قرار گیرد.

1697912

سارا شیربیگی در مصاف رفت نصر فردیس مقابل فرهان ملارد هم یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رسانده بود تا نقش مهمی در صعود شاگردان فاطمه شریف به مرحله‌ی نیمه‌نهایی داشته باشد.

به نظر می‌رسد این بازیکن 30 ساله با رهایی کامل از کمند مصدومیت و رسیدن به فرم ایده‌آل، در بهترین وضعیت خود قرار دارد و مطمئنا در دو رویارویی با ملی‌حفاری اهواز در نیمه‌نهایی در تلاش برای صعود تیمش به فینال و البته رسیدن خود به صدر جدول گلزنان لیگ خواهد بود.

گفتنی است که شیربیگی فصل گذشته با تیم هیات فوتبال خراسان رضوی ناکام در کسب عنوان قهرمانی بود اما برای ششمین‌بار خانم گل لیگ فوتسال زنان شد و حالا در لیگ جاری امیدوار است قهرمانی و خانم گلی را به صورت همزمان با تیم فوتسال زنان نصر فردیس کرج کسب کند.

عکاس: غزل خدام

دیدگاه‌ها