کد خبر : 1814931 | 21 اسفند 1400 ساعت 12:18 | 67K بازدید | 36 دیدگاه

نمایش غافلگیرکننده برج دفاعی استقلال

رافائل سیلوا مدافع جدید و برزیلی استقلال در نخستین تجربه حضورش با لباس این تیم، درخشان ظاهر شد.

نمایش غافلگیرکننده برج دفاعی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، خرید رافائل سیلوا یک توفیق اجباری برای استقلال و فرهاد مجیدی بود. مدافع بلند قامت و باتجربه ای که توانسته به مدت 2 فصل و نیم در لیگ عربستان و تیم فوتبال الفیصلی بازی کند و در نقل و انتقالات زمستانی پس از توافق دو طرفه، قراردادش را با این تیم فسخ کرد.

پس از جدایی یزدانی و مرادمند، آبی ها به سراغ بازیکنان آزاد خارجی رفتند و در این میان، مذاکرات با رافائل سیلوا به نتیجه رسید و او به استقلال پیوست. بازیکنی که پس از حضور در سه جلسه تمرین، در دیدار برابر صنعت نفت از ابتدا به میدان رفت و باعث غافلگیری هواداران استقلال شد.

1697917

سیلوا که در کارهای دفاعی بی نقص و بدون اشتباه ظاهر شد، با پاس های عرضی و در عمقی که برای هم تیمی هایش ارسال کرد، نشان داد که در بازیسازی و بازی با پا، مدافع هوشیار و کارآمدی است که می تواند در ادامه فصل حسابی به کار استقلالی ها بیاید.

سیلوا حتی شب گذشته می توانست برای تیمش گلزنی کند. این مدافع باتجربه روی ارسال کرنر مهدی پور بالاتر از مدافعین آبادانی ضربه سرش را روانه دروازه کرد که توپ با اختلاف بسیار کمی به بیرون رفت و او نتوانست در گام نخست برای تیمش گلزنی کند.

1697916

سیلوا با 2 تکل موفق، 7 دفع توپ، 4 قطع توپ و به طور کلی 13 عملکرد دفاعی موفق، حضور فعالی در ترکیب تیمش داشت. این بازیکن همچنین روی 5 نبردهوایی موفق عمل کرد و مانع از درخشش مهاجمین صنعت نفت شد و با کسب نمره 7.4 روز بسیار خوبی را سپری کرد. مدافع جدید و برزیلی آبی ها در تجربه نخست حضور در ترکیب استقلال، نمره قبولی کسب کرد.

دیدگاه‌ها