کد خبر : 1814932 | 21 اسفند 1400 ساعت 12:22 | 15.3K بازدید | 6 دیدگاه

هشدار رانگنیک به راشفورد: ناراحتی برو!

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، به مارکوس راشفورد درباره شرایطش در این تیم هشدار داد.

هشدار رانگنیک به راشفورد: ناراحتی برو!

به گزارش "ورزش سه"، راشفورد در ماه‌های اخیر شرایط چندان خوبی را در یونایتد سپری نکرده و فرصت کافی برای حضور در میدان را پیدا نکرده است. 
او تنها دو بازی در 11 بازی اخیر یونایتد در لیگ برتر را در ترکیب اصلی آغاز کرده و همین باعث نگرانی و ناراحتی این مهاجم انگلیسی شده است. 
بسیاری از رسانه‌‎های انگلیسی مدعی شده بودند که این بازیکن به دنبال جدایی از جمع شیاطین سرخ در تابستان پیش‌رو است چون نگران است که نداشتن فرصت کافی برای بازی روی نظر گرت ساوت گیت برای دعوت از او به تیم ملی و حضور در جام جهانی 2022 قطر تاثیر بگذارد. 
رانگنیک پیش از این تاکید کرده بود که به توانایی‌های این مهاجم اطمینان دارد اما حالا معتقد است که اگر او از شرایطی که در اولدترافورد دارد راضی نیست می‌تواند این تیم را ترک کند. 

 

1697919


رانگنیک که تیمش باید روز شنبه در دیداری مهم و حساس در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان به مصاف تاتنهام برود در این باره گفت:« من فکر نمی‌کنم که او فرصت کافی برای بازی پیدا نکرده باشد. از زمانی که من به این تیم آمده‌ام، او 13 یا 14 بازی انجام داده است. من فکر نمی‌کنم که این مشکل خاصی باشد و او هم در صحبت‌های دیروز ما چیزی در این باره نگفت.»
این مربی آلمانی سپس هشداری جدی به راشفورد داده و اظهار داشت:« باز هم تاکید می‌کنم که پنجره نقل و انتقالاتی بسته است. اگر او، مدیر برنامه یا خانواده‌اش تصمیمی برای پیوستن به باشگاهی دیگر دارند باید منتظر تابستان بمانند. او می‌تواند جدا شود اما این کار در تابستان انجام می‌شود.»
سرمربی یونایتد با اشاره به مکالمه روز گذشته‌اش با این بازیکن اضافه کرد:« وقتی با هم حرف زدیم او چیزی به من نگفت. او به من گفت که هنوز خوشحال است و می‌خواهد عملکرد خوبی برای این باشگاه داشته باشد. هیچ حرفی از خوشحال نبودن زده نشد.»

دیدگاه‌ها