کد خبر : 1814808 | 20 اسفند 1400 ساعت 18:35 | 16.5K بازدید | 10 دیدگاه

رانگینک: نمی‌دانم رونالدو در یونایتد خوشحال است یا نه

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، اعلام کرد که کریستیانو رونالدو برای بازی با تاتنهام آماده است.

رانگینک: نمی‌دانم رونالدو در یونایتد خوشحال است یا نه

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس در اولدترافورد میزبان تاتنهام است. 
رونالدو در بازی هفته گذشته برابر منچسترسیتی جایی در فهرست یونایتد نداشت و رانگنیک پس از بازی اعلام کرد که این بازیکن به دلیل مصدومیت خط خورده است. هرچند شایعاتی درباره خط خوردن این بازیکن به دلایل فنی به گوش می‌رسید. 
رانگنیک در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر تاتنهام درباره بازگشت رونالدو به میادین گفت:« او روز گذشته تمرینات را ادامه داد. او در تمام طول تمرین حضور داشت و انتظار دارم که امروز هم به خوبی در تمرینات تیم حضور پیدا کند. او خوب تمرین کرده، بنابراین فکر می‌کنم که برای بازی فردا در دسترس باشد.»

 

1671277


این مربی آلمانی درباره شایعات منتشر شده درباره خوشحال نبودن رونالدو در اولدترافورد اظهار داشت:« من چیزی نمی‌دانم. تا به حال از او نپرسیده‌ام که آیا در منچستر یا در این باشگاه خوشحال است یا نه. از نظر من مهم این است که او دوباره آماده است و روز گذشته به تمرینات ادامه داد. باید ببینیم با چه ساختاری بازی می‌کنیم و ترکیب اصلی ما برای بازی فردا چه خواهد بود.»
سرمربی موقت یونایتد در پاسخ به این سوال که آیا او و باشگاه از سفر رونالدو به پرتغال به جای حضور در کنار هم تیمی‌هایش قبل از بازی با سیتی خبر داشتند یا نه اضافه کرد:« این که بخواهیم به اتفاقاتی شش یا هفت روز گذشته بپردازیم،  منطقی نیست. این که امروز و فردا چه اتفاقاتی می‌‌افتد برای من مهم است. این که بار دیگر راجع به این مسائل حرف بزنیم منطقی نیست.»
او درباره شرایط تیمش برای بازی مقابل تاتنهام پس از بازگشت رافائل واران و ادینسون کاوانی گفت:« ما هنوز لوک شاو را در اختیار نداریم. تست کرونای او تا دیروز مثبت بود. اسکات مک تومینای هم وضعیت مبهمی دارد. او مشکلاتی از ناحیه ماهیچه ران پایش دارد و ما باید صبر کنیم تا شرایط را بسنجیم.»

دیدگاه‌ها