کد خبر : 1814976 | 21 اسفند 1400 ساعت 15:43 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

فریادهای استرسی آقامجتبی برای حفظ رکورد(عکس)

فریادهای متعدد سرمربی پیکان یکی از حواشی جالب دیدار این تیم مقابل گل‌گهر سیرجان بود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های پیکان و گل‌گهر روز گذشته در هفته بیست و دوم لیگ برتر در سیرجان به تساوی بدون گل رسیدند. اگرچه شرایط پیکان و گل‌گهر در این فصل از نظر سخت‌افزاری قابل مقایسه نیست اما خودروسازان با ترکیبی جوان نشان داده اند که می‌توانند یقه بزرگان لیگ را هم بگیرند.
پیکان دیروز هم مقابل تیم پرمهره گل‌گهر موفق شد یک امتیاز ارزشمند را به دست بیاورد و دست خالی به تهران برنگردد. امتیازی که در ادامه راه می‌تواند کمک شایانی به شاگردان مجتبی حسینی انجام بدهد.
اتفاق ویژه این مسابقه اما به خصوص در نیمه دوم فریادهای مجتبی حسینی بر سر بازیکنانش بود. سرمربی پیکان که استرس بسیار بالایی را کنار زمین تحمل می‌کرد در بسیاری از دقایق بر سر بازیکنانش فریاد می‌زد که نشان از نگرانی او بابت از دست رفتن نتیجه داشت.
سرمربی پیکان که امسال با ترکیب جوان و هزینه اندکی که این تیم در لیگ برتر انجام داده، عملکرد فوق العاده ای از خود برجای گذاشته، بسیار علاقه‌مند بود که رکورد نباختن تیمش در بازی های بیرون از خانه نیز حفظ شود که در نهایت چنین اتفاقی رخ داد.

1697977

1697978

1697979
پیکان به غیر از استقلال که در طول مسابقات هیچ شکستی نداشته، تنها تیمی محسوب می‌شود که در هیچ کدام از بازی های بیرون از خانه خود نباخته و یک رکورد بی نظیر را بر جای گذاشته است. با تساوی دیروز مقابل گل‌گهر نیز این رکورد برای خودروسازان حفظ شد و حسینی نیز در پایان بازی آرام تر از جریان بازی در نشست خبری حضور پیدا کرد.

دیدگاه‌ها