کد خبر : 1814977 | 21 اسفند 1400 ساعت 15:47 | 26.2K بازدید | 5 دیدگاه

اوساسونا حریف سختی است

ژاوی: رئال مزد ایمانش را گرفت؛ با مسی همدردی کردم

ژاوی هرناندز به شکست پی اس جی برابر رئال در لیگ قهرمانان واکنش نشان داد.

ژاوی: رئال مزد ایمانش را گرفت؛ با مسی همدردی کردم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از توقف خانگی در لیگ اروپا برابر گالاتاسرای خود را مهیای پذیرایی از اوساسونا در نوکمپ می کند. پس از سه برد متوالی، ژاوی هرناندز در پی کسب چهارمین برد متوالی برای بارسلوناست، اتفاقی که در فصل جاری رخ نداده است. بارسا در رده سوم لالیگا قرار دارد و نیاز حیاتی به سه امتیاز بازی فردا دارد.

1697653

 

ژاوی در نشست خبری این بازی گفت:« اوساسونا تیمی است که با چند سیستم مختلف بازی می کند. گاهی دفاع 5 نفره را امتحان می کنند  و گاهی با 4 مدافع در زمین حاضر می شوند. تیمی هستند که خوب پرس می کنند، صبور هستند و مهره های جایگزین خوبی در اختیار دارند. طبعا بازی دشواری خواهد شد. پس از برتری بر ویارئال، روحیه مناسبی هم دارند و با اعتماد به نفس مقابل ما قرار خواهند گرفت. بازی نزدیک و پرتنشی پیش رو داریم.»

سیستم چرخشی و استراحت به بوسکتس:« ببینیم چه می شود. بازیکنان مصدوم و خسته داریم و به برخی تازه نفس ها هم باید بازی برسد. فرانکی دی یونگ می تواند جانشین او شود و حتی نیکو گونزالس. نیکو در پست شش جواب داده و او هم یک گزینه است. نیکو شم گلزنی هم دارد ولی پدری نمی تواند جانشین بوسکتس باشد.»

1697950

 

آرائوخو و اریک گارسیا در خطر از دست دادن ال کلاسیکو:« در این مورد تصمیم خواهم گرفت. شاید استراحت کنند شاید هم نه. همه چیز فردا مشخص می شود.»

تماس با مسی پس از شکست پی اس جی از رئال:« با مسی دوست هستم و برایش پیغام دلگرمی و روحیه بخش فرستادم. در هر صورت فوتبال همین است و اگر در دو بازی رفت و برگشت 150 دقیقه بهتر باشید و سپس 30 دقیقه تمرکزتان را از دست بدهید، تاوان خواهید داد. رئال با ایمان و انگیزه بالایش ورق را برگرداند و صعود کرد. اگر ما هم فردا روز خوب مان نباشد، به اوساسونا خواهیم باخت. برای پیروزی باید 100 درصد تمرکزتان را بگذارید.»

1697871

 

توقف برابر گالاتاسرای:« باید بهتر حمله می کردیم و سرعت گردش توپ ما هم پایین بود. نباید مهاجمان‌مان خیلی به عقب برای توپگیری برگردند. باید از خودمان انتقاد کنیم چرا که خوب بازی نکردیم. بازی را دوباره تماشا کردم و یک آنالیز خوب هم داشتیم. در نیمه دوم بهتر شدیم ولی برای پیروزی کفایت نمی کرد. گالاتاسرای خوب دفاع می کرد و در دوئل ها نیز برابر بود. این اتفاق نباید در خانه رخ بدهد.»

هالند در بارسا و امباپه در رئال:« فعلا هر چیز در حد شایعه است. دوست دارم در مورد تیم خودمان حرف بزنم. البته که برای لالیگا حضور چنین ستاره هایی مفید خواهد بود. همه از این اتفاق سود خواهند برد.»

ال کلاسیکو:« به هیچ چیز جز بازی با اوساسونا فکر نمی کنم. حتی به بازی پنجشنبه پیش رو برابر گالاتاسرای هم فکر نکرده ام. این دو بازی که تمام شوند، سپس روی رئال تمرکز خواهم کرد.»

دیدگاه‌ها