کد خبر : 1814989 | 21 اسفند 1400 ساعت 16:26 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

90 دقیقه 10 نفره بازی کردن خسته مان کرده بود

ربیعی: ضعیف‌ترین بازی فصل‌مان را انجام دادیم

سرمربی مس رفسنجان می‌گوید تیمش به خاطر خستگی ناشی از بازی هفته گذشته، عملکرد ضعیفی مقابل هوادار تهران داشته است.

ربیعی: ضعیف‌ترین بازی فصل‌مان را انجام دادیم

به گزارش "ورزش سه"، محمد ربیعی بعد از تساوی مس رفسنجان در برابر هوادار تهران در نشست خبری حضور یافت. سرمربی مس در ابتدای صحبتش گفت: به هر دو تیم و کادرفنی تیم هوادار خسته نباشید می‌گویم. به عقیده من یکی از ضعیف ترین بازی های فصل خود را انجام دادیم. اگر منطقی به قضیه نگاه کنم، فکر می کنم دلیل اصلی اش خستگی مفرط و بیش از اندازه تیم ما بود. 
او ادامه داد: ما با نفت مسجدسلیمان چند روز پیش 95 دقیقه ده نفره بازی کردیم و تیم ما خسته شد. کاملا این خستگی در روند بازی مشهود بود. با این حال مجبور بودیم با تمهیداتی که در بحث ریکاوری داشتیم تیم را مهیای بازی کنیم. فکر می‌کنم امروز از لحاظ جسمانی و از نظر فنی می توانستیم بهتر از این باشیم. 
سرمربی مس رفسنجان همچنین گفت: با اینکه تاکید زیادی روی ضربات ایستگاهی تیم حریف به بازیکنان کرده بودیم و خیلی شدیدا روی این مساله برنامه داشتیم، متاسفانه روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم و نتوانستیم برتری را نگاه داریم. در ده دقیقه آخر بازی هم تیم برتر بودیم و می‌توانستیم به گل برسیم. حتی یک موقعیت خوب هم داشتیم که توپ از بغل دروازه عبور کرد. 
ربیعی افزود: با این حال به بچه ها خسته نباشید می‌گویم. چون می‌دانم ده نفره 95 دقیقه در سرچشمه بازی کردن چقدر سخت است و چه انقلاب بدنی در تیم ایجاد می‌کند.  هفته گذشته بچه ها رشادت کردند و یک امتیاز مقابل مسجدسلیمان کسب کردند. تبعات آن را در بازی امروز دیدیم. امیدوارم رقابت سخت و سنگین و سال فشرده لیگ را تا انتها ادامه بدهیم و بتوانیم چیزی که مد نظرمان است حفظ کنیم.

دیدگاه‌ها