کد خبر : 1814990 | 21 اسفند 1400 ساعت 16:48 | 14.3K بازدید | 3 دیدگاه

واکنش هواداران قابل درک است

پوچتینو:شکست از رئال دردناک بود؛ حس خیلی بدی داریم

سرمربی پی اس جی در نشست خبری امروز خود با سوالات زیادی در مورد شکست از رئال روبرو شد.

پوچتینو:شکست از رئال دردناک بود؛ حس خیلی بدی داریم

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی یک بار دیگر در لیگ قهرمانان ناکام ماند. پاریسی ها مدت هاست که به دنبال فتح مهمترین رقابت باشگاهی هستند و در دو سال گذشته تا فینال و نیمه نهایی هم پیش رفته بودند اما امسال یک بار دیگر در یک هشتم نهایی حذف شدند. حریف پی اس جی رئال بود و در بازی رفت با یک گل بر این حریف پیروز شدند ولی قهرمان 13 باره این رقابت ها در بازی برگشت 3-1 برنده شد و به دور بعد رفت.

1697562

 

طبعا انتقادات شدیدی به پی اس جی در فرانسه وارد شده و این قابل انتظار بود. در این میان لوپاریزین پنجشنبه شب گزارش داد که اخراج مائوریسیو پوچتینو سرمربی باشگاه قطعی است و او در پایان فصل برکنار خواهد شد. لوپاریزین نوشته است که هیچکس درک نکرد چرا آنخل دی ماریا تنها زمانی که رئال گل سوم را زد وارد زمین شد و این تعویضی بود که باید خیلی زودتر به انجام می رسید. 

1697871

 

سرمربی آرژانتینی که امروز در نشست خبری بازی با بوردو شرکت کرده بود در واکنش به شکست تلخ از رئال گفت:« آن شکست یک ناامیدی بزرگ برای همه ما بود و روزهای سختی را پشت سر می گذاریم. شرایط روحی من بسیار بسیار بد است و تصور نمی کردم آنگونه ببازیم. مسابقه را دوباره دیدم و آنالیزها نیز نشان می دهند که در بازی رفت تیم بهتر بودیم و در بازی برگشت نیز60 دقیقه بر رئال تسلط داشتیم ولی گل اول آنها همه چیز را تغییر داد. گلی که با خطای واضح بنزما روی دوناروما حاصل شد.»

پوچتینو ادامه داد:« واکنش هواداران در بازی فردا قابل درک است. می دانم که ناراحت و ناامید هستند. هرچند ناراحتم ولی خودم را قوی می دانم و انگیزه بالایی برای رویارویی با چالش های پیش رو تا انتهای فصل دارم. در تیم نیز چنین انگیزه ای را می بینم و باید رو به جلو حرکت کرد.»
 

دیدگاه‌ها