کد خبر : 1814994 | 21 اسفند 1400 ساعت 16:44 | 7.3K بازدید | 2 دیدگاه

وزیر ورزش در جمع تماشاگران نساجی

سجادی: لازم باشد برای وطنی روز شمار می گذاریم

وزیر ورزش در بازدید از استادیوم شهید وطنی و در حضو برخی از تماشاگران نساجی قول داد شخصا بازسازی استادیوم شهید وطنی را دنبال خواهد کرد.

سجادی: لازم باشد برای وطنی روز شمار می گذاریم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اعلام سازمان لیگ مبنی بر اینکه بازی در چمن مصنوعی در لیگ برتر ممنوع است استادیوم شهید وطنی در دست بازسازی قرار گرفت اما در ماه های سپری شده بارها و بارها تماشاگران و مدیران تیم نسبت به عدم جدیت برای بازسازی استادیوم هشدار دادند و اعلام کردند اگر در یک ماه آتی چمن استادیوم شهید وطنی کاشته نشود در فصل آینده هم قادر به میزبانی از بازی های لیگ برتر نخواهد بود و مجبور است هم چنان در خارج از استان از حریفان لیگ برتری میزبانی کند. هم اکنون بازی های تیم نساجی در استادیوم امام رضای مشهد برگزار می شود.

وزیر ورزش و جوانان در سفر استانی هیات دولت بار دیگر در استادیوم شهید وطنی حاضر شد و از نزدیک در جریان روند بازسازی استادیوم قرار گرفت. او در حضور مسئولین محلی و هم چنین تماشاگران نساجی خطاب به خبرنگاران گفت: خیلی خوشحال هستم که در میان شما هستم و دعا می کنم هر چه زودتر نساجی از مظلومیت و غربت خارج شود. واقعیت این است من در تهران با رضا حدادیان درباره استادیوم شهید وطنی صحبت کردم. هر چه دغدغه شما تماشاگران است را از زبان ایشان و هم چنین مدیر عامل شنیدم. آنها نزدیک به یک ساعت در دفتر من بودند. یکی از مسئولین که دوست ندارد اسمی از او ببرم (اینجا تماشاگران نساجی گفتند اسلامی) پیگیر ماجرا بود. در سفر هیات دولت به استان مبلغ 35 میلیارد تومان برای پایان بردن پروژه مصوب شده است و این مصوبه پول نقد است و اینطور نیست به عنوان اوراق مشارکت بودجه برای کار اختصاص داده شده باشد. همه آرزوی من این است که استادیوم شهید وطنی در ابتدای فصل آینده میزبان باشگاه نساجی باشد. ما در وزارت ورزش و جوانان شرکت تخصصی داریم به نام شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی که این شرکت مادر تخصصی است. متاسفانه یک سری بدبینی هایی نسبت به پایان پروژه وجود دارد اما با همه توان تلاش خواهد شد که بازسازی استادیوم شهید وطنی به پایان برسد. حسن رنگرز هم در این زمینه به ما کمک می کند. او قهرمان است.

با اینکه رییس جمهور دستور داده که استادیوم شهید وطنی در 4 ماه آینده به بهره برداری برسد وزیر ورزش و جوانان   در خصوص آغاز بکار دوباره استادیوم شهید وطنی این چنین گفت: من فنی نیستم. اجازه بدهید دوستان در شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی از پروژه بازدید کنند و به من گزارش دهند و بعد در این باره اظهار نظر خواهم کرد. من حتی حاضرم در این باره گزارش رسمی ارایه دهم و همه چیز رسانه ای شود. یک فرد مطمئن و متخصص از سمت خودم انتخاب می کنم که اجرای پروژه را زیر نظر بگیرد و حتی اگر لازم باشد در استادیوم روز شمار هم وصل خواهد شد.

همزمان با حضور وزیر ورزش و جوانان در استادیوم آزادی بازی نساجی در برابر سپاهان در جریان بود که اعلام شد نساجی بازی را 3-1 به حریف باخته و اینجا بود که تماشاگران نساجی با شعار نساجی را تشویق کردند و وزیر ورزش و جوانان هم گفت با حضور شما تحمل باخت برای کادر فنی نساجی آسان تر است.

تاکید رییس جمهور بر پایان بازسازی استادیوم شهید وطنی در 4 ماه آینده موجب خوشحالی باشگاه نساجی شد و این باشگاه بیانیه های را به همین خاطر صادر کرد که در بخشی از این بیانیه می خوانیم: « شوربختانه به‌دلیل عدم توجه به ساختارهای زیربنایی ورزش در طول سال‌ها در مازندران، این استان از داشتن یک ورزشگاه آبرومند، محروم است و در ماه‌های اخیر نساجی مازندران مجبور است بازی‌های خانگی را در استانی دیگر برگزار کند. جا دارد از دولت محترم به‌دلیل شناسایی دغدغه‌ مهم خیل کثیر ورزش‌دوستان استان قدردانی کنیم و مایه مباهات است که دولت انقلابی به دیده رافت و مساعدت به بخش خصوصی می‌نگرد. امیدواریم در ادامه با توجه به وعده چهارماهه رئیس جمهور انقلابی، تا ۲۰ تیرماه ۱۴۰۱، ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر قابل بهره‌برداری باشد.»

دیدگاه‌ها