کد خبر : 1814995 | 21 اسفند 1400 ساعت 16:52 | 5.2K بازدید | 1 دیدگاه

نجابت بچه‌های هوادار خیلی بالاست‌

عنایتی: مقابل ما همه تیم‌ها زیر توپ می‎‌زنند

سرمربی تیم فوتبال هوادار می‌گوید به هیچ وجه تساوی برابر مس رفسنجان برایش راضی کننده نیست.

عنایتی: مقابل ما همه تیم‌ها زیر توپ می‎‌زنند

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی که تیمش در روز دوم هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه پاس قوامین مقابل مس رفسنجان بازی یک بر صفر باخته را با تساوی یک بر یک عوض کرد و با 26 امتیاز هوادار را در رتبه دهم جدول قرار داد، در کنفرانس خبری پس از مسابقه اینطور حرف هایش را آغاز کرد: بازی بسیار خوبی از جانب هر دو تیم بود. به هر حال مس رفسنجان یکی از تیم های توانای مسابقات است. واقعیت امر اما به هیچ عنوان از نتیجه مسابقه راضی نیستم و روی تک موقعیتی که روی دروازه ما آمد، گل خوردیم. حملات زیادی داشتیم. توپ و میدان را در اختیار داشتیم ولی از شرایطی که در بازی ایجاد کردیم، فقط در یک مورد استفاده کردیم.
او سپس با اشاره به غایبان تیمش اضافه کرد: ضمن اینکه نبود هفت بازیکن اصلی کار ما را در تعویض ها سخت کرد. دستمان بسته بود.
بازیکن سابق تیم ملی و استقلال در ادامه درباره مشکلات مالی هوادار صحبت کرد و گفت: دست تک تک بازیکنانم را می بوسم. علی‌رغم تمامی مشکلاتی که هست، با وجدان و تمام وجودشان بازی می کنند. به خودم می بالم که با مجموعه ای از بازیکنان کار می کنم که تمام تلاششان را برای موفقیت انجام می‌دهند. واقعا تک تک بازیکنان من قابل ستایش هستند.
بخش بعدی صحبت های رضا عنایتی سرمربی هوادار در رابطه با مسائل فنی بود و ضمن انتقاد از بازی برخی از حریفان تیمش عنوان کرد: برای من چیزی که جای تعجب دارد اینکه تیم هایی که فوتبال هم بازی می‎‌کنند، توپ را مقابل ما به هوا می برند. این یک مقداری کار ما را سخت می کند. در چند بازی گذشته تیم هایی از بازی مستقیم استفاده کرده اند که ما در آنالیزهایمان و بازی هایی که می بینیم، به هیچ وجه توپ را بالا نمی‌زنند. حالا شاید به خاطر پرس سنگینی که ما از جلو انجام می‌دهیم، باعث می شود توپ ها به هوا برود.
او ادامه داد: با انرژی کارمان را جلو می بریم. امیدوارم در پایان فصل این بچه ها بتوانند به کوچک ترین حقشان که جایگاه خوب در جدول است، برسند.
اولین سوال از سرمربی هوادار در رابطه با مشکلات مالی هوادار بود و او در واکنش به این سوال بیان کرد: اگر بگوییم نیست که دروغ گفته‌‍ایم، اما با قول هایی که دوستان مدیریت داده اند، ظرف یکی دو روز آینده مشکلات برطرف می شود. این نشان می دهد که نجابت بچه های ما خیلی بالاست. شما حرفی در این مورد از آنها نشنیده اید و نخواهید شنید. ما یک خانواده هستیم که باید تمام مشکلات را با هم حل کنیم. امیدوارم مدیریت ظرف چند روز آینده بتواند به بچه ها پرداختی داشته باشد که من مطمئنم این اتفاق خواهد افتاد.

دیدگاه‌ها