کد خبر : 1815007 | 21 اسفند 1400 ساعت 17:56 | 4.9K بازدید | 1 دیدگاه

برایتون ۰-۲ لیورپول؛ تیم کلوپ ول‌کن سیتی نیست

لیورپول با ارائه یک نمایش منطقی موفق شد با دو گل برایتون را شکست دهد.

برایتون ۰-۲ لیورپول؛ تیم کلوپ ول‌کن سیتی نیست

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول یکی از مدعیان اصلی عنوان قهرمانی و نزدیک‌ترین تعقیب کننده منچسترسیتی در صدر جدول، امروز در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس مهمان برایتون بود که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 2-0 به سود شاگردان یورگن کلوپ خاتمه یافت.

مطابق انتظار لیورپول شروع بهتری داشت و توانست در دقیقه ۱۹ به گل اول دست پیدا کند. جوئل ماتیپ با یک پاس فوق العاده لوئیس دیاز را در مصافی تک به تک قرار داد و این بازیکن نیز با یک ضربه سر دروازه برایتون را باز کرد.

1698005

در ادامه نیمه اول برایتون کمی جلو کشید و برای به ثمر رساندن گل تساوی تلاش کرد اما در این امر ناکام بود تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان یک گل به سود قرمزها خاتمه پیدا کند.

لیورپول نیمه دوم را هم بهتر آغاز کرد و توانست در دقیقه 61 گل دوم را وارد دروازه برایتون کند. ضربه نبی کیتا درون محوطه جریمه به دست مدافع برایتون برخورد کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. محمد صلاح پشت توپ ایستاد و موفق به گلزنی شد تا نتیجه 2-0 شود.

1698003

در ادامه بازی هر دو تیم موقعیت هایی داشتند اما ثمری برای آنها نداشت تا بازی نهایتاً با همان دو گل به سود شاگردان یورگن کلوپ خاتمه پیدا کند و قرمزها همچنان به تعقیب منچسترسیتی در صدر جدول لیگ برتر انگلیس ادامه دهند.

1698004

دیدگاه‌ها