کد خبر : 1815025 | 21 اسفند 1400 ساعت 19:16 | 17.9K بازدید | 13 دیدگاه

شهرخودرو، نفت، فجر و حتی تراکتور؛

کورس فرار از سقوط مربع شد!

برد شهرخودرو مقابل فجرسپاسی، نماینده مشهد را به بقا در لیگ برتر امیدوار کرد.

کورس فرار از سقوط مربع شد!

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، ایستگاه بیست و دوم خود را نیز گذراند و حالا فقط 8 هفته تا پایان مسابقات باقی مانده است. جدا از جذابیت‌های کورس قهرمانی، حالا رقابت در انتهای جدول لیگ هم داغ شده و تیم های پایینی برای فرار از سقوط به دسته اول تلاش می‌کنند.
اتفاق ویژه در پایین جدول که عصر شنبه رقم خورد، برد شهرخودرو در ثانیه های پایانی مقابل فجرسپاسی شیراز بود. این پیروزی، امتیازات شهرخودرو را دو رقمی کرد و به 12 رساند تا حالا شاگردان داوود سیدعباسی نیز برای ماندن در لیگ امیدوارتر کار را دنبال کنند.
هم اکنون در پایین جدول شهرخودرو با 12 امتیاز شانزدهم است، نفت مسجدسلیمان با 13 امتیاز در رده پانزدهم قرار گرفته، فجرسپاسی 15 امتیازی و در رده چهاردهم است و تراکتور با 17 امتیاز رتبه سیزدهم را به خود اختصاص داده است.
با توجه به اینکه تیم نساجی با 26 امتیاز در رده دوازدهم است، پیش بینی می‌شود که کورس فرار از سقوط میان 4 تیم پایینی جدول باشد.
حالا قطعا رقابت میان این 4 تیم برای بقا بسیار پیچیده‌تر و بیشتر خواهد شد. اکنون دیگر شهرخودرو نیز برای بقا در مسابقات برای خود شانس قائل است و آنها هم مثل تراکتور، فجرسپاسی و نفت مسجدسلیمان تلاش می‌کنند.
‌با توجه به اینکه این 4 تیم باهم دیدارهای رودررو نیز دارند، کورس پایین جدول هم حساسیت زیادی در 8 هفته پایانی خواهد داشت. بی تردید همه تیم ها برای امتیاز گرفتن و بالاآمدن در جدول تلاش می‌کنند و باید دید در پایان کدام دو تیم به لیگ یک سقوط خواهند کرد.

دیدگاه‌ها