کد خبر : 1815034 | 21 اسفند 1400 ساعت 20:20 | 7.6K بازدید | 1 دیدگاه

جوردن هندرسون:

فقط روی بازی‌های لیورپول متمرکز هستیم

جوردن هندرسون، کاپیتان انگلیسی لیورپول تاکید کرد بازیکنان این تیم فقط روی بازی‌های تیم خود تمرکز دارند.

فقط روی بازی‌های لیورپول متمرکز هستیم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امروز با دو گل لوئیس دیاز و محمد صلاح در خانه برایتون به برتری دست یافته و در فاصله سه امتیازی منچسترسیتی صدرنشین قرار گرفت. جوردن هندرسون، کاپیتان باتجربه مرسی سایدی ها در خط میانی به تمجید از عملکرد لوییس دیاز پرداخته و مدعی شد او خیلی خوب به ترکیب لیورپول اضافه شده است.

جوردن هندرسون گفت: "خوشبختانه توانستیم در نیمه دوم کار حریف را تمام کنیم و البته چند موقعیت گلزنی دیگر نیز در ضد حمله داشتیم. در مجموع من از عملکرد تیم در دیدار برابر برایتون راضی هستم. کسب سه امتیاز در دیدارهای خارج از خانه همیشه خوشحال کننده است. 

1677687

برایتون در چند بازی اخیر خود مغلوب شده بود، اما آنها همیشه تیمی خطرناک بوده و در چند وقت اخیر ما را به دردسر انداخته اند. در کورس قهرمانی به سه امتیاز دست یافته و بابت رسیدن به این هدف خوشحالیم. ما روی عملکرد خودمان و بازی‌ های پیش روی لیورپول تمرکز می‌کنیم و نیازی به تغییر این رویکرد نیست. ما می‌دانیم که باید بیشتر تلاش کرده و از این هم بهتر شویم. در ادامه فصل تلاش می کنیم تا به این هدف دست یابیم.

درخشش لوئیس دیاز؟ او در سطح بالایی قرار داشته، با تیم هماهنگ شده و عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود ارائه داده است. دیاز هنگام مالکیت توپ کیفیت بالایی داشته و بدون توپ نیز به شدت تلاش می کند. لوئیس دیاز امروز یک نمایش درخشان دیگر در ترکیب لیورپول از خود ارائه داد."

دیدگاه‌ها