کد خبر : 1815069 | 21 اسفند 1400 ساعت 23:53 | 68.3K بازدید | 11 دیدگاه

این بهترین نمایش ما بود

رانگنیک: رونالدو 70 هزار نفر را بلند می‌کند

رالف رانگنیک، سرمربی آلمانی منچستر مدعی شد این بهترین نمایش یونایتد از زمان حضور او روی نیمکت این تیم بوده است.

رانگنیک: رونالدو 70 هزار نفر را بلند می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ در شبی که دو بار برتری مقابل تاتنهام را از دست دادند، در نهایت با تکیه بر درخشش خیره کننده کریستیانو رونالدو و هت‌تریک او در بازی برابر اسپرز به برتری 2-3 دست یافتند. مطابق انتظار رالف رانگنیک به تمجید از این بازیکن پرداخته و مدعی شد رونالدو با حمایت تیم موفق به درخشش در این دیدار شده است.

رالف رانگنیک گفت: "امروز عکس العملی را که باید بعد از نیمه دوم ضعیف در استادیوم اتحاد مقابل منچسترسیتی نشان می‌دادیم؛ از بازیکنان یونایتد دیدیم. تیم ما تا در این مسابقه شایسته پیروزی بود و با وجود اشتباهاتی که مرتکب شدیم، توانستیم دوباره به جریان بازی بازگردیم. 

1698137

این نتیجه واقعا برای ما ارزشمند است. با توجه به کیفیت تیم حریف که بسیار خوب بود، امشب احتمالا بهترین عملکردمان در دوران حضور من روی نیمکت را نشان دادیم. ما می‌دانستیم که باید در این بازی پیروز شویم، زیرا این سه امتیاز در دیدارهای بعدی به ما کمک می‌کند.

این بهترین عملکرد کریستیانو رونالدو از زمانی بود که من هدایت منچستریونایتد را بر عهده گرفته‌ام. او نه‌تنها با سه گلی که به ثمر رساند، بلکه با عملکردش در میدان و جاه طلبی خود برای تیم یک بار دیگر نشان داد که برای ما بازیکنی بسیار مهم است. رونالدو بازیکنی است که می‌تواند 70 هزار هوادار را از جای خود بلند کند، اما این اتفاق در قالب حرکات تیمی صورت می‌پذیرد و او تنها با حمایت تیم می‌تواند چنین کاری انجام دهد.

رونالدو امشب بسیار پرانرژی بازی کرد. او زمانی که باید دفاع می‌کردیم هم بخشی از کل تیم بود. این یک عملکرد عالی از سوی رونالدو و همچنین سایر اعضای تیم بود. رونالدو در تمرین روز پنج‌شنبه خوب و آماده نشان داد و به همین دلیل تصمیم گرفتم او را در ترکیب ثابت تیم قرار دهم. انتظار داشتم رونالدو در مسابقه امشب موفق به گلزنی شود، اما تصور نمی‌کردم هت‌تریک کند. البته من قبل از تمرین روز جمعه با او صحبت کردم و کریستیانو گفت که مشکل لگن او حل شده و می‌تواند بازی کند."

دیدگاه‌ها