کد خبر : 1815071 | 21 اسفند 1400 ساعت 23:58 | 70.3K بازدید | 7 دیدگاه

خیلی فراز و نشیب داریم

کونته: شاهد درخشش رونالدوی شگفت انگیز بودیم

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام به تمجید از درخشش کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد پرداخته است.

کونته: شاهد درخشش رونالدوی شگفت انگیز بودیم

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام امشب در خانه منچستریونایتد به میدان رفته و در شبی که شاهد درخشش و هت‌تریک کریستیانو رونالدو بود، با نتیجه 2-3 مغلوب این تیم شد. آنتونیو کونته، سرمربی اسپرز در پایان این دیدار در مورد درخشش رونالدو صحبت کرده و مدعی شد او همیشه نقشی تعیین کننده در زمین ایفا می‌کند.

آنتونیو کونته گفت: فکر می‌کنم هر روز دوست دارم برای کار با این بازیکنان به زمین تمرینی بروم. این تجربه فوق‌العاده‌ای برای من بوده و از زمان حضور در تاتنهام لذت می‌برم. مطمئناً وضعیتی متفاوت نسبت به گذشته دارم. پیش از این برای کسب جام مبارزه می‌کردم و این یک چالش جدید است. من اولین نفری هستم که می‌گویم اگر می‌خواهیم تیمی رقابت طلب باشیم و سطح تیم را ارتقا دهیم، باید خیلی تلاش کنید، زیرا فراز و نشیب فراوانی داریم. 

1677974

تیم در حال پیشرفت است و گل‌های زیادی به ثمر می‌رساند، اما ما در عین حال باید از تجربه خود استفاده کرده و جریان بازی را مدیریت کنیم. این نتیجه مایوس کننده است و ما مستحق نتیجه بهتری بودیم.

درخشش کریستیانو رونالدو؟ ما در مورد بازیکنی صحبت می‌کنیم که نه‌تنها امشب، بلکه همیشه نشان داده که یک بازیکن برتر و بزرگ است. کریستیانو رونالدو و لیونل مسی دو بازیکن بزرگ فوتبال جهان در این دوران هستند. وقتی مقابل چنین بازیکنانی بازی می‌کنید، باید بدانید که آنها تعیین کننده نتیجه مسابقه هستند. 

امشب شاهد یک عملکرد شگفت انگیز از کریستیانو رونالدو بودیم. من او را به‌خوبی می‌شناسم. ما در مورد بازیکنی صحبت می‌کنیم که همیشه تعیین کننده است؛ رونالدو در لحظه‌ای که تیم به او نیاز دارد کارش را انجام می‌دهد. من به یاد دارم که او در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا نیز سرنوشت ساز ظاهر شد و حفظ انگیزه و میل به پیشرفت در این سن و سال قابل ستایش است."

دیدگاه‌ها