کد خبر : 1815073 | 22 اسفند 1400 ساعت 01:11 | 5.8K بازدید | 2 دیدگاه

میلان ۱-۰ امپولی: سه امتیاز با پای چپ کالولو

میلان در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 1-0 مقابل امپولی به پیروزی برسد.

میلان ۱-۰ امپولی: سه امتیاز با پای چپ کالولو

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان استفانو پیولی در دیدار امشب کاملا برتر از حریف بودند اما تنها یک بار موفق به باز کردن دروازه میهمان شدند؛ هرچند همین تک گل برای کسب سه امتیاز و افزایش فاصله از اینتر کافی بود.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون موقعیت خاصی سپری شد تا اینکه در دقیقه 8، روی پاس فرانک کسیه، فلورنزی می‌توانست گل اول بازی را به ثمر برساند اما ویکاریو با یک واکنش خوب دروازه امپولی را نجات داد.
دو دقیقه بعد، دفع ناقص باندینلی روی ارسال زمینی کالابریا، فرصت خوبی برای تونالی ایجاد کرد اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
فشار حملات میلان ادامه داشت و در دقیقه 11، حرکت عرضی رافائل لیائو از سمت چپ و شوت او را فیاموتزی با حضور به موقع بلوکه کرد.
برتری میلانی ها ادامه پیدا کرد تا اینکه سرانجام در دقیقه 19 قفل دروازه امپولی باز شد. روی یک ضربه آزاد بود که ابتدا شوت الیویه ژیرو به دیوار دفاعی برخورد کرد و توپ برگشتی را کالولو با شوتی دیدنی به گوشه دروازه حریف فرستاد.

1698141

بعد از این گل باز هم این تیم میزبان بود که توپ و میدان را در اختیار داشت اما حملات این تیم به موقعیت خطرناکی منجر نمی شد. در مقابل، چیزی نمانده بود که روی اشتباه توموری، پینامونتی گل تساوی را برای امپولی به ثمر برساند اما ضربه او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
میلانی ها که خطر را احساس کرده بودند، در دقایق پایانی نیمه اول بر شدت حملات افزودند و یکی دو بار تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفتند اما در نهایت نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید. 
نیمه دوم را تیم میهمان بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 49، روی ارسال دیدنی باندینلی، لوپرتو با یک ضربه مقتدرانه گل تساوی را به ثمر برساند اما واکنش خوب مایک ماینیان دروازه میلان را نجات داد. 
دو دقیقه بعد چیزی نمانده بود که بایرامی از روی نقطه کرنر دروازه میلان را باز کند اما ماینیان به هر ترتیب ممکن توپ را دفع کرد و زورکوفسکی هم نتوانست از توپ برگشتی استفاده کند. 

پس از آن نوبت میلانی ها بود که پیش بکشند و در دقیقه 56، جونیور مسیاس با یک شوت محکم از پشت محوطه جریمه شانس خود را امتحان کرد اما توپ دقیقا به جایی رفت که ویکاریو حضور داشت.
برتری میلانی ها ادامه داشت و بازیکنان این تیم صاحب یکی دو موقعیت نصفه و نیمه هم شدند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند.
حتی حضور بازیکنانی مانند براهیم دیاز، آنته ربیچ و زلاتان ابراهیموویچ هم نتوانست تغییری در نتیجه ایجاد کند و در نهایت بازی با همان یک گل به پایان رسید. با این پیروزی میلان 63 امتیازی شد تا با دو بازی و 5 امتیاز بیشتر از اینتر با خیال آسوده‌تری در صدر جدول جای داشته باشد.

 

دیدگاه‌ها