کد خبر : 1815075 | 22 اسفند 1400 ساعت 01:28 | 60.9K بازدید | 10 دیدگاه

با بخشیدن بخشی از مطالبات؛

جدایی توافقی خطیبی از آلومینیوم

باشگاه آلومینیوم اراک خبر از جدایی توافقی سرمربی این تیم داد.

جدایی توافقی خطیبی از آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی که در ابتدای فصل هدایت آلومینیوم را برعهده گرفته بود، پس از گذشت ۲۲ هفته حضور روی نیمکت این تیم در لیگ برتر و رقابت‌های جام حذفی، تصمیم به جدایی از جمع اراکی‌ها گرفت و به‌صورت توافقی از این باشگاه جدا شد.

خطیبی که همراه آلومینیوم اراک صعود به لیگ برتر را در کارنامه‌اش دارد و سال گذشته نیز رتبه پنجم جدول را در پایان دور رفت کسب کرد، در نیم‌فصل اول امسال نتایج درخشانی با اراکی‌ها به دست آورد و این تیم را به رتبه چهارم جدول رساند ولی در دور برگشت شرایط متفاوتی تجربه کرد و نتوانست وضعیتی مثل قبل داشته باشد تا پس از سپری شدن هفت هفته از نیم‌فصل دوم قراردادش را فسخ کند.

 

1698148

 

آلومینیوم اراک که در حال حاضر ۲۶ امتیاز به دست آورده و در دومین سال حضورش در سطح اول فوتبال ایران تقریبا خیال خود را بابت بقا در لیگ برتر راحت کرده، در جام حذفی نیز پس از برتری مقابل فجر سپاسی و شیراز، باید در مرحله یک‌چهارم نهایی برابر پرسپولیس قرار بگیرد.

باشگاه آلومینیوم اراک اعلام کرد روز شنبه جلسه هیئت مدیره این باشگاه با حضور تمام اعضا و رسول خطیبی برگزار و در فضای صمیمانه وضعیت موجود مورد بررسی قرار گرفت که در پایان جلسه پس از گفت‌وگوهای دوستانه، ضمن قدردانی از تمام زحمات رسول خطیبی در صعود به لیگ برتر و کسب نتایج مطلوب در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی، وی به‌صورت توافقی از آلومینیوم اراک جدا شد.

باشگاه آلومینیوم همچنین اعلام کرد رسول خطیبی بخاطر کارگران آلومینیوم و هواداران این باشگاه مبلغ قابل توجهی از قراردادش را بخشید و قراردادش را فسخ کرد.

گفتنی است، سرمربی جدید تیم فوتبال آلومینیوم اراک به احتمال فراوان طی ۲۴ ساعت آینده اعلام خواهد شد.

دیدگاه‌ها