کد خبر : 1815099 | 22 اسفند 1400 ساعت 10:14 | 26.4K بازدید | 7 دیدگاه

پوگبا: رونالدو بهترین مهاجم تاریخ فوتبال است

پل پوگبا، هافبک فرانسوی منچستریونایتد به تمجید از کریستیانو رونالدو و درخشش او مقابل تاتنهام پرداخته است.

پوگبا: رونالدو بهترین مهاجم تاریخ فوتبال است

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ بعد از شکست سنگین مقابل سیتی در لیگ برتر، برابر اسپرز نمایش خوبی داشت و به سه امتیاز حساس این دیدار دست یافت. حالا پل پوگبا پس از هت تریک ستاره پرتغالی در جریان پیروزی 3-2 مقابل تاتنهام، هم تیمی خود کریستیانو رونالدو را بهترین مهاجم تاریخ فوتبال خطاب کرد و تاکید کرد او هرگز در ترکیب یونایتد مشکل ساز نبوده است.

پل پوگبا گفت: "ما در زمان‌ مناسب به تاتنهام ضربه زدیم و رونالدو بهترین عملکرد ممکن خود را نشان داد. رونالدو هرگز مشکل تیم نبوده است. ما بهترین مهاجم تاریخ فوتبال را در اختیار داریم و او هرگز نمی تواند مشکل ساز باشد. مقابل تاتنهام عملکرد او و کل تیم واقعا درخشان بود. همه کریستیانو را می شناسند و نیازی به صحبت در مورد او نیست. 

1698187

این کاری است که او همیشه انجام می دهد. رونالدو در بازی آخر مقابل سیتی غایب بود، اما برگشت و سه گل زد و حالا همه خوشحال هستند. شب خوبی را سپری کردیم و می توانستیم صدای هواداران که ما را به سمت جلو سوق می دادند بشنویم و حس کنیم. عملکردی بسیار خوب در مقابل یک تیم ارائه دادیم و این نمایش واکنش بسیار خوبی به اتفاقات بازی برابر منچسترسیتی بود.

البته در نیمه دوم بی تحرک بوده و به تاتنهام کمی اعتماد به نفس دادیم و به همین دلیل آنها به گل رسیدند. اما در ادامه صاحب یک کرنر شده و گل پیروزی را به ثمر رساندیم. ما برای حرکت دوباره به این پیروزی آن نیاز داشتیم. ما خواهان قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر جدول هستیم و تاتنهام نیز به دنبال رسیدن به این هدف است، پس پیروزی خوبی کسب کردیم."

دیدگاه‌ها