کد خبر : 1815104 | 22 اسفند 1400 ساعت 10:31 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

دوست داشتم پاس گلم سه امتیازی باشد

آذرباد: ربیعی از این موضوع ناراحت است

محسن آذرباد می‌گوید مس رفسنجان دقیقا از نقاطی که محمد ربیعی به بازیکنان می‌گوید ضربه می‌خورد.

آذرباد: ربیعی از این موضوع ناراحت است

به گزارش ورزش سه، مس رفسنجان روز گذشته در حالی مقابل هوادار یک امتیاز کسب کرد که در دقیقه ۱۷ گادوین منشا روی پاس گل محسن آذرباد یک گل برای تیمش به ثمر رسانده بود و نارنجی پوشان این فرصت را داشتند تا با حفظ این گل به پیروزی برسند اما مس در دقیقه ۷۰ گل تساوی را دریافت کرد.

آذرباد که در این بازی نهمین پاس گل را در لیگ بیست و یکم به نام خودش ثبت کرد در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص این بازی گفت: هوادار در هفته های اخیر خیلی خوب نتیجه گرفته بود اما ما به این دلیل که هفته قبل مقابل نفت مسجدسلیمان ۹۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردیم خسته بودیم.

او در ادامه گفت: فشار زیادی روی بچه ها بود ولی به هر حال وقتی جلو هستیم نباید اجازه بدهیم بازی راحت به تساوی کشیده شود. باید با تجربه تر عمل می‌کردیم و حتی می‌توانستیم در این بازی گل های بیشتری بزنیم. متاسفانه روی یک غفلت و عدم یارگیری در خط دفاع گل خوردیم. امیدوارم اشتباهاتمان کمتر شود. همه از این مساوی خیلی ناراحت هستیم چون تیم هایی که در رتبه های پایین تر از ما بودند نتیجه نگرفته و بهترین فرصت بود که فاصله بیندازیم. امیدوارم این تساوی های اخیر را در بازی های بعد جبران کنیم.

 

1698196

 

هافبک تیم مس در مورد پاس گلی که در این بازی به گادوین منشا داد گفت: خدا را شکر که توانستم پاس گل بدهم و منشا هم گل زد؛ دوست داشتم پاس گلم سه امتیازی باشد اما نشد. امیدوارم اتفاقات خوبی در آینده برایمان رقم بخورد.

آذرباد در پاسخ به این سوال که دلیل عدم نتیجه گیری مس در هفته اخیر چیست عنوان کرد: ما در هفته های اخیر یک بازی سخت مقابل پرسپولیس و در مسجدسلیمان از دقیقه یک بازیکن اخراجی داشتیم، در این بازی هم جلو بودیم و نمی‌توانیم نام این اتفاقات را عدم نتیجه گیری بگذاریم. ۲۲ هفته است که بازی می‌کنیم و همه تیم ها رقبا را آنالیز می‌کنند؛ ضمن اینکه هر تیمی هم بالا و پایین دارد. امیدوارم دوباره به مسیر صعودی‌مان برگردیم و بتوانیم امتیازات را جمع کنیم.

او درباره رقابتی که با مهدی ترابی برای کسب عنوان بهترین پاسور لیگ دارد گفت: امیدوارم هر کسی که لایق این عنوان است بیشتر تلاش می‌کند و بتواند این عنوان را به دست بیاورد.

بازیکن مس رفسنجان در رابطه با تقابل هفته آینده این تیم با ذوب آهن اظهار داشت: ذوب آهن نسبت به نیم فصل اول تغییرات زیادی داشته و خیلی خوب بازی می‌کند. آنها در بازی قبلی‌ مقابل اراک یک نتیجه خیلی خوب گرفتند و قطعا با انگیزه وارد این بازی می‌شوند اما ما باید از ذوب آهن امتیاز بگیریم تا بتوانیم قبل از عید امتیازات‌مان را در جدول بیشتر کنیم.

آذرباد در پایان در واکنش به اظهارات محمد ربیعی که گفته بود ضعیف ترین بازی فصل خود را مقابل هوادار انجام دادیم گفت: در این چند هفته ما نتوانسته‌ایم خواسته های کادرفنی را برآورده کنیم. آقای ربیعی خیلی برای تیم زحمت می‌کشد؛ ما دقیقا از نقاطی که ایشان به ما می‌گویند ضربه می‌خوریم. نمی‌دانم مشکل کجاست اما امیدوارم با تدابیری که کادرفنی می‌بیند، بچه ها به خودشان بیایند و بتوانیم بازی قبل را جبران کنیم. ما راحت به این رتبه از جدول نیامده‌ایم و واقعا ۲۲ هفته زحمت کشیده‌ایم و دوست هم نداریم به راحتی رتبه را از دست بدهیم. آقای ربیعی هم از این موضوع ناراحت است چون از بچه ها توقع زیادی دارد چون همه نشان داده‌اند لیاقت‌شان بالا است. امیدوارم بتوانیم توقعات ایشان را برآورده کنیم.

دیدگاه‌ها