کد خبر : 1815105 | 22 اسفند 1400 ساعت 10:34 | 24.7K بازدید | 4 دیدگاه

رونالدو: هیچ محدودیتی برای منچستر وجود ندارد

کریستیانو رونالدو، ستاره 37 ساله و پرتغالی درخشش در لباس یونایتد را بهترین اتفاق برای خود توصیف کرد.

رونالدو: هیچ محدودیتی برای منچستر وجود ندارد

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ دیشب در جدالی حساس و تعیین کننده در خانه خود پذیرای تاتنهام بود و علیرغم اشتباهات قابل توجه خط دفاعی، با تکیه بر درخشش و هت تریک به یادماندنی کریستیانو رونالدو با نتیجه 2-3 مقابل رقیب لندنی خود به برتری دست یافت. این در حالیست که انتقادات از شماره هفت یونایتد در هفته های اخیر شدت گرفته بود و حتی برخی او را مشکل اصلی این تیم و عامل نتیجه گرفتن شیاطین سرخ می دانستند.

کریستیانو رونالدو با این هت تریک عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال را از آن خود کرده و هم در رده ملی و هم باشگاهی بی رقیب شد. بعد از سپری کردن دورانی دشوار و حتی شایعات جدایی در پایان فصل، حالا کریستیانو رونالدو دوباره در اوج قرار داشته و آماده درخشش در بازی حساس مقابل اتلتیکومادرید است.

کریستیانو رونالدو در پایان دیدار مقابل تاتنهام در صفحه خود نوشت: "از ثبت اولین هت تریک خود پس از بازگشت به اولدترافورد بسیار خوشحال هستم. هیچ چیزی شیرین تر از احساس بازگشت به زمین و کمک به تیم با گلزنی و تلاش کردن نیست. ما یک بار دیگر ثابت کردیم که می توانیم هر تیمی را در هر روزی شکست دهیم، به شرط اینکه سخت تلاش کرده و در کنار هم باشیم. هیچ محدودیتی برای منچستر وجود ندارد. مهم نیست چه چیزی در پیش است، به پیش برویم، شیاطین.


1698197

دیدگاه‌ها