کد خبر : 1815131 | 22 اسفند 1400 ساعت 12:38 | 60.5K بازدید | 6 دیدگاه

ملاقات رونالدو با اسطوره آمریکایی در اولدترافورد (عکس)

تام بریدی، اسطوره فوتبال آمریکایی در استادیوم اولدترافورد و در کنار کریستیانو رونالدو دیده شد.

ملاقات رونالدو با اسطوره آمریکایی در اولدترافورد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو بعد از سپری کردن چند هفته دشوار و قبول انتقادات شدید به علت ناکامی در گلزنی های متوالی، شب گذشته مقابل تاتنهام تبدیل به همان فوق ستاره تعیین کننده همیشگی شده و یک تنه سه امتیاز حساس دیدار با اسپرز را به حساب تیمش واریز کرد.

کریستیانو رونالدو در همان دقایق ابتدایی و با ضربه ای مهار نشدنی و فوق العاده دروازه هوگو لوریس را باز کرد. در اواخر نیمه اول دوباره نوبت گلزنی این بازیکن 37 ساله فرا رسیده و در دقایق پایانی و وقتی همه ناامید شده بودند، او با ضربه سر موفق به زدن گل پیروزی یونایتد شد. اما در پایان این دیدار شاهد ملاقات کریستیانو رونالدو با یکی از پرافتخارین ورزشکاران تاریخ در اولدترافورد بودیم.

تام بریدی که برای تماشای دیدار حساس منچستریونایتد و تاتنهام راهی انگلیس و شهر منچستر شده بود، در استادیوم اولدترافورد حضور پیدا کرده و از نزدیک شاهد شب تاریخی کریستیانو رونالدو و هت تریک او در بازی مقابل اسپرز بود. تام بریدی در پایان این مسابقه وارد چمن استادیوم شده و کریستیانو رونالدو نیز با گرمکن و از رختکن برای گپ و گفت با او به آنجا بازگشت. این دو ورزشکار بزرگ و پرافتخار برای لحظاتی با یکدیگر به خوش و بش پرداختند و قابل انتظار بود که عکاسان از لحظه رویارویی تام بریدی و کریستیانو رونالدو به راحتی عبور نکنند.

1698242
1698243

دیدگاه‌ها