کد خبر : 1815133 | 22 اسفند 1400 ساعت 12:52 | 11K بازدید | 1 دیدگاه

وظیفه جدید عنایتی به قاضی در هوادار

مهاجم با تجربه هوادار وظیفه جدیدی در تیمش پیدا کرده است.

وظیفه جدید عنایتی به قاضی در هوادار

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان عنایتی بعد از برتری هفته گذشته برابر آلومینیوم اراک، در بازی دیروز مقابل مس رفسنجان به میدان رفتند و در نهایت توانستند با امتیاز زمین را ترک کنند که کسب امتیاز در دیدار برابر یکی از بهترین تیم‌های لیگ بیست و یکم نشان می‌دهد هوادار از برزخ نتایج نیم‌فصل نخست درآمده و به قول بازیکنان این تیم حالا می‌توان گفت عروسی به کوچه آنها رفته است.

رضا عنایتی اما در ابتدای فصل به خوبی می‌دانست چه فصل پر فراز و نشیب و سختی پیش روی او و تیمش است، به همین دلیل در فصل نقل و انتقالات توانست به خوبی دو عنصر تجربه و جوانی را به تیمش تزریق کند. تصمیمی که به مرور و با هماهنگی هفته به هفته باعث شده تا الان او ثمره آن را ببیند.

یکی از بازیکنانی که در ابتدای فصل رضا عنایتی روی او نظر داشت، محمد قاضی است؛ بازیکنی که توانست زننده  نخستین گل تیم هوادار در تاریخ لیگ برتر نام بگیرد، اما به یکباره مصدومیت بی‌موقع کار را برای کاپیتان هوادار که عنایتی حساب ویژه‌ای روی تجربه و گلزنی او باز کرده بود، سخت کرد.

حالا این روزها و بعد از مدت ها دوری، قاضی با نظر کادر فنی هوادار در سه بازی اخیر به میدان رفت و توانست نقش مهمی در نتیجه‌گیری این تیم ایفا کند. نکته جالب در این باره اینکه در دور جدید حضور محمد قاضی، رضا عنایتی وظایف جدیدی به مهاجم باتجربه تیمش محول کرد. وظایفی که باعث شد این مهاجم مقابل شهرخودرو، فولاد و حتی آلومینیوم در دقایق حساسی از سوی سرمربی هوادار به میدان برود و البته حضورش به حفظ نتیجه این تیم کمک کند.

هوادار که در نیم‌فصل نخست سخت گل می‌زد و آسان گل می‌خورد، حالا با شرح وظایف جدید عنایتی برای بازیکنان از جمله محمد قاضی از این بحران عبور کرده است. اتفاقی که قبلا این شرایط را در تیم‌هایی همچون پدیده و نساجی هم که او بازی می‌کرد، دیده بودیم که این مهاجم به بهترین شکل به جز کار هجومی در کارهای دفاعی به بهترین شکل در کنار دیگر بازیکنان حضور دارد.

قاضی که یک مهاجم شوت‌زن و سرزن است، در دقایقی که به میدان می‌رود به خوبی مدافعان و هافبک‌های تیم حریف را درگیر خودش می‌کند و اجازه می‌دهد تیم بتواند به بهترین شکل از ضدحمله‌ها بهره ببرد. قاضی مقابل شهرخودرو، فولاد و همین تیم مس رفسنجان در دقایقی که به میدان رفت از توانایی‌هایش در کنار تجربه‌ برای کمک به خط دفاعی تیمش استفاده کرد.

تیم عنایتی ۵ امتیاز از سه بازی قبلی کسب کرده و این یعنی هوادار وقتی قاضی در زمین است به بهترین شکل می‌تواند به حفظ نتیجه تیم کمک کند. قطعا هرچه آماده‌تر شدن این مهاجم باتجربه در ادامه رقابت‌ها و هفته‌های حساسی که از لیگ باقی مانده باعث می‌شود او به عنایتی و تیمش برای کسب امتیاز و یک پایان خوب کمک کند.

دیدگاه‌ها