کد خبر : 1815150 | 22 اسفند 1400 ساعت 15:24 | 38.9K بازدید | 10 دیدگاه

استقلال-منصوریان؛ صفر تا صد یک روز خاص (عکس)

حضور منصوریان روی نیمکت صنعت نفت، یکی از اتفاقات ویژه بازی این تیم مقابل استقلال بود.

به گزارش "ورزش سه"، تقابل با استقلال همیشه برای علیرضا منصوریان که بخش مهمی از فوتبال خود را در این تیم حضور داشته و جزو محبوب ترین ها در نزد هواداران به حساب می آید، ویژه بوده است. این بازی هم تفاوتی با بقیه بازی ها نداشت که هیچ، حساس تر هم بود؛ استقلال بعد از چند فصل انتظار در صدر حضور داشت و در پی قهرمانی، هر سه امتیاز بازی را هدف گرفته بود. در سمت مقابل نفت و منصوریان هم با در پیش گرفتن یک روند قابل توجه، نتایج چشمگیری با وجود مشکلات بسیار کسب کرده و به دنبال حداقل تکرار تساوی بازی رفت بودند.

داستان با ورود اتوبوس تیم صنعت نفت آبادان به ورزشگاه آزادی شروع شد. علیرضا منصوریان برای بازدید از زمین، پیش از مسابقه در فضایی حضور پیدا کرد که خود زمانی هدایت استقلال را در آن به عهده داشت. خبری از تماشاگر اما نبود و تنها چند لیدر در قسمت روبروی جایگاه حضور داشتند که بدون توجه به اینکه علیمنصور سرمربی تیم رقیب است، مثل همیشه او را مورد تشویق قرار دادند. بازیکنان استقلال هم استقبال گرمی از شماره ده سال های نه چندان دور تیم شان داشتند. فریم های زیادی از این صحنه ها شکار شد تا این تقابل ویژه مثل رسم اکثر بازی های ما با در آغوش گرفتن و خوش و بش شروع شود.

منصوریان از شروع مسابقه تا پایان آن، مثل همیشه پر جنب و جوش بود. او در کنار زمین با هیجان بالا شاگردانش را هدایت کرده و حرکاتش لب خط کلی سوژه برای عکاسان حاضر به همراه داشت. او در طول نود مثل دریافت کننده های والیبال ساعد زد، مثل مربیان این رشته درخواست ویدئو چک داد (!)، مثل یک شطرنج باز چهره متفکر به خود گرفت و گاهی هم خندان بود. روی هم رفته تا پیش از به صدا در آمدن سوت پایان بازی، همه چیز خوب و طبق روال همیشه بود. یک سوتفاهم یا هر چیزی که اسمش را باید گذاشت اما داستان را وارد بخش دیگری کرد. منصوریان از رفتار هم تیمی سابقش فرهاد مجیدی که در قامت سرمربی استقلال توانسته بود او را شکست دهد، شاکی شده و در نشست خبری حسابی از او گلایه کرد.

این گونه بود که تقابل ویژه هفته بیست و دوم با تشویق کوچک روی سکوها و استقبال و خوش و بش گرم در شروع کار آغاز شد، با 90 دقیقه پر نوسان همراه با کلی جنب و جوش در کنار زمین برای منصوریان ادامه یافته و با یک سوتفاهم عجیب به پایان رسید.

1698268

 

1698269

 

1698270

 

1698271

 

1698272

 

1698273

 

1698274

عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها