کد خبر : 1815152 | 22 اسفند 1400 ساعت 15:34 | 4.2K بازدید | 1 دیدگاه

بهترین نسخه منشا در رفسنجان رقم می‌خورد؟

گادوین منشا با سوپرگل دیروز خود به رکورد گلزنی‌اش با پیراهن گل‌گهر رسید.

به گزارش "ورزش سه"، منشا در سال‌های اخیر شهرت خوبی در ایران پیدا کرده و حالا پیراهن پنجمین تیم ایرانی خود را به تن می‌کند. او در شش سال اخیر تنها یک فصل از لیگ ایران دور بوده که پس از پیوستن ناموفق به عجمان با لباس گل‌گهر به لیگ خلیج فارس بازگشت.

این مهاجم نیجریه‌ای که با درخشش در پیکان و به ثمر رساندن پانزده گل نظر برانکو را به خود جلب کرد، با پیراهن سرخ‌رنگ پرسپولیس انتظارات را آنطور که باید برآورده نکرد و طی دو فصل حضور تنها ده گل زد تا سرمربی کروات عذر او را بخواهد.

پروژه یاغی شدن منشا نیز جواب نداد و او در ۱۲ بازی برای استقلال تنها یک گل زد و در دربی مقابل هم‌تیمی‌های سابقش کاری از پیش نبرد تا فوتبال ایران را در شرایطی بد ترک کند. این مهاجم که فصل گذشته با پیراهن گل‌گهر ۱۲ گل به ثمر رسانده بود حالا در فاصله هشت هفته به پایان با این تعداد گل در صدرجدول گلزنان قرار گرفته است.

منشا روز گذشته یک گل اروپایی به هوادار زد؛ او با ستون کردن پای راستش سر ضرب، شوتی محکم را به سمت دروازه حریف شلیک کرد تا با مشت گره کرده و فریادی بلند در ورزشگاه پاس قوامین جشن بگیرد. این مهاجم تلاش می‌کند بهترین نسخه خود در لیگ برتر را ارائه دهد و با رد شدن از مرز پانزده گل علاوه‌بر آقای گلی رکورد گلزنی خود با پیراهن یک تیم ایرانی را بشکند. این‌طور که پیداست منشا در تیم‌هایی که فشار و حساسیت زیادی را تحمل نکند و زیر ذره‌بین نباشد عملکرد بهتری از خود ارائه می‌دهد.

1698275

 

1698276

 

1698277

عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها