کد خبر : 1815161 | 22 اسفند 1400 ساعت 16:54 | 10.9K بازدید | 1 دیدگاه

رودی گارسیا وارد پایتخت عربستان می‌شود

حضور معنادار سرمربی سابق رم و لیون در باشگاه النصر

باشگاه النصر از رودی گارسیا دعوت به‌عمل آورده است تا امروز در ریاض حاضر شده و به بازدید از این باشگاه بپردازد.

حضور معنادار سرمربی سابق رم و لیون در باشگاه النصر

به گزارش "ورزش سه"، صرف هزینه‌های چند میلیون دلاری، خریدهای گران‌قیمت و تغییرات مکرر روی نیمکت نیز باعث نشد تا تیم فوتبال النصر به نتایج مدنظر مدیران باشگاه دست پیدا کند. آنها فصل را با سرمربیگری مانو منزس، سرمربی سابق تیم ملی برزیل آغاز کردند و سپس مارسلو سالازار برای مدت کوتاهی به‌عنوان سرمربی موقت روی نیمکت این تیم نشست.

در ادامه، سران باشگاه با پدرو امانوئل، سرمربی سابق العین به توافق رسیدند اما شکست برابر الهلال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و دو شکست برابر الاتفاق و الشباب در لیگ داخلی، منجر به برکناری زودهنگام این سرمربی پس از تنها 5 دیدار شد.

پس از برکناری امانوئل، باز هم این مارسلو سالازار بود که به‌صورت موقت هدایت تیم را در دست گرفت تا اینکه میگوئل آنخل روسو با سران النصر به توافق رسید تا سرمربی سابق بوکاجونیورز به‌عنوان چهارمین سرمربی و پنجمین تغییر روی نیمکت این تیم، هدایت زردپوشان شهر ریاض را در دست بگیرد.

اما نتایج ضعیف در هفته‌های گذشته سبب شده است تا النصری‌ها باز هم به فکر تغییر سرمربی خود باشند. دو شکست برابر الهلال که یکی از آنها منجر به حذف از رقابت‌های جام حذفی شد و یک باخت سنگین 4 بر صفر برابر قهرمان آسیا، باعث شده است تا روسو نیز به درهای خروج نزدیک شود.

1698290

اکنون روزنامه الریاضیة در خبری فوری اعلام کرد که رودی گارسیا، مربی سرشناس فرانسوی بعدازظهر امروز در پاسخ به دعوت ویژه مدیران باشگاه النصر وارد ریاض شده و پیش بینی می‌شود از ورزشگاه مرسول پارک و مقر باشگاه بازدید کند.

هنوز هدف اصلی از دعوت گارسیا به ریاض مشخص نشده ولی شایعاتی مبنی بر مذاکرات النصر برای انتخاب سرمربی سابق رم و لیون برای هدایت این تیم عربستانی شنیده می‌شود. باید دید ششمین تغییر روی نیمکت النصر در طول فقط یک فصل به انجام خواهد رسید یا خیر.

دیدگاه‌ها