کد خبر : 1815177 | 22 اسفند 1400 ساعت 18:24 | 12.3K بازدید | 8 دیدگاه

فروردین: به‌زودی تماشاگران به ورزشگاه‌ها باز می‌گردند‌

به‌زودی تراکتور را از بلاتکلیفی نجات می‌دهیم

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد که باشگاه تراکتور به‌زودی از بحران خارج شود.

به‌زودی تراکتور را از بلاتکلیفی نجات می‌دهیم

به گزارش "ورزش سه" محمدمهدی فروردین نماینده مردم شیراز و رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی بعد از سفر به تبریز و حضور در اردوی تیم فوتبال تراکتور، توضیحاتی را درباره‌ی دستاورد سفرش به تبریز ارائه کرد و وعده داد که به‌زودی مشکلات پیش‌آمده برای باشگاه تراکتور برطرف خواهد شد.

فروردین در گفتگویی که با خبرگزاری ایلنا داشته، درباره‌ی حضور در تمرین تراکتور گفت: خیلی خوشحالم که در تمرین تراکتور حضور یافتم، این نوید را به هواداران پرشور تراکتور می‌دهم که بازی‌ها در آینده نزدیک با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد؛ امیدوارم هواداران پرشور تراکتور با حمایت از تیم محبوبشان، زمینه ارتقای جایگاه تراکتور را فراهم کنند و همچنین فصل بعد نیز خواسته هواداران که قهرمانی در لیگ برتر است، محقق شود.

او با وعده‌ی پیگیری مشکلات تراکتور در مجلس توضیح داد: باتوجه به علاقه‌ وافر به ورزش، در تبریز حضور یافته‌ام و به هواداران و مجموعه تراکتور اعلام می‌کنم که علاوه بر نمایندگان آذربایجان، ما نیز در فراکسیون مجلس پیگیر رفع مشکلات این تیم هستیم؛ امیدوارم تراکتور بزودی از شرایط بحرانی خارج شده و به جایگاه واقعی‌اش برگردد.

محمدمهدی فروردین در واکنش به موضوع واگذاری باشگاه پرطرفدار تراکتور گفت: هواداران مالکان واقعی باشگاه هستند و مالک کنونی نیز به احترام هواداران در مجموعه حضور یافته است و معتقدم آذربایجان‌شرقی برای حمایت از این تیم آمادگی دارد؛ مردم آذربایجان عرق خاصی به تیم تراکتور دارند.

فروردین ادامه داد: من با اینکه در تبریز حضور ندارم اما دورادور خاطرخواه این تیم هستم؛ امیدوارم که روز به روز شاهد موفقیت‌های تراکتور باشیم.

رئیس کمیسیون ورزش مجلس در توضیح جلسات برگزار شده درباره‌ی مشکلات تراکتور در مجلس شورای اسلامی گفت: من از نزدیک شاهد تلاش نمایندگان آذربایجان‌شرقی برای حمایت از تراکتور هستم؛ بحث واگذاری باشگاه به یک مجموعه دیگر نیست، بلکه پیگیری‌ها برای رفع دغدغه‌های مالی باشگاه با حمایت مجموعه‌هایی است که از منابع آذربایجان استفاده می‌کنند.

محمدمهدی فروردین در بخش پایانی صحبت‌هایش درباره‌ی وضعیت ماشین‌سازی هم گفت: ما نباید فراموش کنیم که تبریز یک تیم بازیکن ساز دیگر بنام ماشین‌سازی هم دارد که حالش خوب نیست و این دو تیم زمانی بهترین بازیکنان را تقدیم فوتبال ایران کردند و نجات تراکتور از بحران همان نجات ماشین سازی از بحران است.

وی افزود: این دو تیم مکمل یکدیگر هستند و امیدواریم مشکلات این دو باشگا قدیمی تبریز حل و فصل شود؛ امروزه باید در فوتبال باید از آکادمی به فکر بازیکن‌پروری بود و اگر در این راستا تیم‎‌های تبریزی نیز حرکت کنند قطعا آینده فوتبال تبریز بسیار درخشان خواهد بود.

دیدگاه‌ها