کد خبر : 1815187 | 22 اسفند 1400 ساعت 19:48 | 70.1K بازدید | 7 دیدگاه

نیمار خشم خود را سر تور دروازه خالی کرد! (عکس)

نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن بعد از گلزنی مقابل بوردو علاقه‌ای به برگزاری جشن شادی نشان نداد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست عجیب مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان و پیش از مسابقه امروز برابر بوردو بود که هواداران پاری سن ژرمن خشم خود را سر ستاره‌های بزرگ این تیم خالی کرده و به‌شدت نیمار و لیونل مسی را هو کردند. این اتفاق در حالی رخ داد که نیمار در دیدار رفت و علی‌رغم حضور در میدان در دقایق پایانی، با پاس پشت پای خود زمینه ساز تنها گل مسابقه توسط کیلیان امباپه شد.

نیمار در مسابقه برگشت در برنابئو در ترکیب ثابت قرار داشته و با یک پاس فنی و فوق العاده در نیمه اول باعث شد امباپه باز هم دروازه رئال مادرید را باز کند. اما کریم بنزما در نیمه دوم عملکردی بسیار خوب از خود ارائه داده و با هت‌تریک مقابل پاری سن ژرمن، یک تنه مقدمات حذف این تیم پرستاره را فراهم کرد. اما نیمار که احتمالا از واکنش هواداران پاریس شوکه شده بود، حتی بعد از گلزنی نیز تمایلی به شادی در پارک دوپرنس نشان نداد.

در اوایل نیمه دوم و دقیقه 52 بود که ارسال اشرف حکیمی از سمت راست با ضربه دقیق و تمام کننده نیمار از دهانه دروازه همراه شد و پاری سن ژرمن به گل دوم خود دست یافت. ستاره برزیلی بعد از گلزنی حتی لبخندی هم به صورت نداشته و تنها توپ را یک بار دیگر به تور دروازه کوبید. در ادامه نیز آرام آرام به سمت زمین خودی رهسپار شده و به تبریک هم‌تیمی‌های خود واکنش نشان داد. 

1698335
1698336
1698334
1698333

دیدگاه‌ها