کد خبر : 1815188 | 22 اسفند 1400 ساعت 19:52 | 39.9K بازدید | 5 دیدگاه

واکنش پوچتینو به جو عجیب پارک دو پرنس

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، به جو عجیب ورزشگاه پارک دو پرنس در بازی امروز برابر بوردو واکنش نشان داد.

واکنش پوچتینو به جو عجیب پارک دو پرنس

به گزارش "ورزش سه"، قابل پیش بینی بود که بعد از حذف ناباورانه پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا و خداحافظی دوباره آن‌ها با رویای بزرگ‌شان، هواداران این تیم واکنش تندی به این مسئله نشان دهند. همین اتفاق هم رخ داد و امروز هواداران حاضر در پارک دو پرنس به شدت این تیم را مورد انتقاد و سوت‌های اعتراضی خود قرار دادند که شاید در این بین هو شدن لیونل مسی و نیمار بیش از بقیه به چشم آمد.

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی پاری‌سن ژرمن، در کنفرانس خبری ‌بعد از پیروزی تیمش برابر بوردو درباره جو وحشتناک ورزشگاه پارک دو پرنس گفت: "ما ناامیدی بزرگ هواداران را درک می‌کنیم. ما مسئول هستیم و باید این مسئله را به شکل تیمی و در کنار هم قبول کنیم. ما در این ناامیدی با هم شریک هستیم.

1698337

من فکر می کنم همه کسانی که پاری‌سن‌ژرمن را دوست دارند با توجه به درد حذف از لیگ قهرمانان اروپا چنین احساس تلخی را تجربه می کنند. من از وضعیتی که امروز پشت سر گذاشتم بسیار غمگین و ناراحت هستم."

پوچتینو در ادامه پیرامون سوت های اعتراضی هواداران و خشم آنها علیه بازیکنان و اعضای کادر فنی پی‌اس‌جی نیز گفت: "جو؟ بله واقعا سخت بود. با این حال تنها راه پاسخ دادن به آن این است که کار خود را در زمین بازی انجام دهید. ما باید روی کار خودمان تمرکز کنیم و فکر می‌کنم امروز این کار را انجام دادیم. هو کردن این تیم با تمرکز ویژه روی نیمار و مسی، خلاصه ای از احساس جمعیتی بود که حذف از لیگ قهرمانان برای‌شان دشوار است."

1698338
 

دیدگاه‌ها