کد خبر : 1815193 | 22 اسفند 1400 ساعت 20:20 | 7K بازدید | 5 دیدگاه

کای هاورتز: گل شگفت‌انگیزی زدم!

کای هاورتز، ستاره آلمانی چلسی مدعی شد بازی کردن مقابل مدافعان نیوکاسل دشوار بوده است.

کای هاورتز: گل شگفت‌انگیزی زدم!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی عصر امروز در دیداری دشوار و در شرایطی که به نظر می رسید در خانه مقابل نیوکاسل متوقف شده، با تک گل تماشایی و فنی کای هاورتز در دقایق پایانی به برتری دست یافت. حالا کای هاورتز در مورد شرایط دشوار و بغرنج این روزهای چلسی و البته گل فوق العاده خود در دقیقه 89 مقابل نیوکاسل صحبت کرده است.

کای هاورتز گفت: "البته که روزهای سختی است، اما برای ما که باید بازی کنیم، این امتیاز وجود دارد که در کنار هم تمرین کرده و کاری را که دوست داریم؛ انجام دهیم. اوضاع برای همه سخت است، اما این شرایط نه‌تنها برای ما، بلکه برای همه اعضای باشگاه، کارمندان، بازیکنان آکادمی و هواداران نیز وجود دارد. اما ما سعی می کنیم با تمام توان در میدان ظاهر شدیم تا بتوانیم چنین لحظاتی را برای آنها به ارمغان آورده و حس خوبی به اعضای باشگاه بدهیم.

1698343

گلزنی به این شکل شگفت‌انگیز و البته خیلی سخت بود. نیوکاسلی‌ها بازی را برای ما دشوار کردند و از آنجایی که مدافعان تنومندی در ترکیب خود داشتند، مانع حرکت ما در خط حمله شده و اوضاع را سخت کرده بودند. اما در بین نیمه، در مورد این موضوع صحبت کرده و تلاش کردیم تا بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم. در نهایت این یک برد درخشان برای چلسی رقم خورد.

صحنه مشکوک به دریافت کارت قرمز و خطای روی دن برن؟ من باید بپرم و در شرایط طبیعی است که از بازوهایم استفاده کنم. بابت اینکه دن برن از ناحیه سر آسیب دیده از او عذرخواهی می کنم، اما من این کار را عمدا انجام ندادم."

دیدگاه‌ها