کد خبر : 1815195 | 22 اسفند 1400 ساعت 20:39 | 9.8K بازدید | 3 دیدگاه

توخل: قطعا تا پایان فصل در چلسی می‌مانم

توماس توخل، سرمربی چلسی‌ می‌گوید باید شرایط این باشگاه را روز‌به‌‌روز مورد بررسی قرار داد؛ چرا که همه‌چیز خیلی سریع تغییر می‌کند.

توخل: قطعا تا پایان فصل در چلسی می‌مانم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی این روزها وضعیت عجیب و غریبی را تجربه می‌کند و هر روز یک خبر ناامیدکننده در مورد این باشگاه منتشر می‌شود. موضوعی که باعث شده بود آبی‌ها با روحیه‌ای نه چندان مناسب پا به به دیدار امروز برابر نیوکاسل بگذارند. با این حال شاگردان توماس توخل هر طور که بود با گل لحظات پایانی کای هاورتز سه امتیاز ارزشمند را در خانه کسب کردند.

1698346

توماس توخل، سرمربی چلسی‌ در پایان بازی درباره آینده اش و شرایط باشگاه گفت: "شکی نیست که تا پایان فصل می مانم. فقط باید روز به روز صبر کنیم چون همه چیز می تواند تغییر کند. این باشگاه برای فروش است، ‌امیدوارم این کار به پایان برسد بنابراین بهتر است روز به روز شرایط را بررسی کنیم.

شرایطی وجود دارد که نمی‌توانیم بر آنها تأثیر بگذاریم، اما این به ما آزادی می‌دهد تا روی چیزهایی که می‌توانیم تأثیر بگذاریم؛ تمرکز کنیم. تمرکز روی تیم اصلی، بازیکنان ما و من است اما چلسی خیلی بیشتر از تیم اصلی است. این یک باشگاه بزرگ با تاریخ بزرگ است و صدها کارمند در آن وجود دارد، فقط بازیکنان نیستند، و مهم است که روحیه خود را نشان دهیم."

1698348

تفاوت وضعیت مالکیت چلسی و نیوکاسل: "این یک سوال بزرگ است. متاسفانه شرایط برای مالکان نیوکاسل اینگونه است. چه می توانم بگویم؟ من نمی خواهم انگشت اتهام را نشان دهم زیرا مقایسه خود و سرزنش دیگران وضعیت ما را تغییر نمی دهد. بیانیه ما مبنی بر محکومیت جنگ و آنچه در اوکراین رخ می دهد؛ تغییری نمی کند.

دیدگاه‌ها