کد خبر : 1815196 | 22 اسفند 1400 ساعت 20:50 | 32.7K بازدید | 3 دیدگاه

ابراز آمادگی رسمی میلیاردر انگلیسی برای خرید چلسی

نیک کندی، میلیارد انگلیسی رسما اعلام کرد خواهان خرید باشگاه چلسی است.

ابراز آمادگی رسمی میلیاردر انگلیسی برای خرید چلسی

به گزارش "ورزش سه"، رومن آبراموویچ، تاجر سرمایه دار روسی ‌از سال 2003 مالکیت چلسی را برعهده داشت و آنها در این دوره موفقیت آمیز 21 جام را برای باشگاه به ارمغان آوردند. اما با مسدود شدن دارایی های آبراموویچ توسط دولت انگلیس و تحریم این مالک روسی، چاره ای جز واگذاری این باشگاه باقی نمانده و افراد متمول یکی یکی برای خرید چلسی وارد عمل می شوند. 

1698350

نیک کندی، مرد 49 ساله و سرمایه دار انگلیسی یکی از نام هایی بوده که قصد دارد برای خرید چلسی اقدام کند. نیک کندی که امروز در استادیوم استمفوردبریج نیز حضور یافته و شاهد برتری دیرهنگام چلسی برابر نیوکاسل بود؛ خود را هوادار قدیمی این تیم معرفی کرده و از برنامه های خود در صورت توافق برای خرید باشگاه، پرده برداشت.

نیک کندی گفت: "من از همان سن چهار سالگی هوادار این تیم بوده و از چلسی حمایت کرده ام. قرار بود پدرم برای چلسی بازی کند و من عاشق این باشگاه هستم. من اهمیتی نمی دهم که این ماجرا به کجا ختم می شود و حتی اگر من نتوانم باشگاه چلسی را خریداری کنم، امیدوارم این تیم در دستان امنِ فرد مطمئنی قرار گیرد. اگر مالک چلسی شوم 100 درصد به دنبال نقش آفرینی بیشتر هواداران خواهم بود. آنها باید در مالکیت مشارکت داشته و هم در هیئت مدیره و هم از نظر اقتصادی در امور تیم ایفای نقش کنند."

دیدگاه‌ها