کد خبر : 1815207 | 22 اسفند 1400 ساعت 21:33 | 25.5K بازدید | 3 دیدگاه

پرسنل کیمپمبه:

خشم هواداران PSG را درک می‌کنم

پرسنل کیمپمبه، مدافع پاری سن ژرمن مدعی شد عصبانیت هواداران این تیم را درک می کند.

خشم هواداران PSG را درک می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از حذف عجیب و دردناک پاری سن ژرمن برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان، هواداران این تیم امروز به شدت به عملکرد این تیم اعتراض داشته و ستاره هایی چون لیونل مسی و نیمار در پیش از آغاز دیدار مقابل بوردو هو کردند. پرسنل کیمپمبه اعتراف کرد پاری سن ژرمن شرایط دشواری را سپری می کند و بازیکنان این باشگاه حتی در این شرایط دشوار نیز باید اتحاد تیمی خود را حفظ کنند. پاری سن ژرمن امروز با سه گل بوردو را مغلوب کرد تا یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی نزدیک شود.

1698370

پرسنل کیمپمبه گفت: "حتی اگرچه همه بازیکنان تنها روی اتفاقات جریان مسابقه خود متمرکز بودیم، به ناچار صدای سوت هواداران پاری سن ژرمن در استادیوم پارک دوپرنس را می شنیدیم. البته ما ناامیدی آنها را درک می کنیم و متوجه خشم و عصبانیت هواداران از نتایج اخیر تیم هستیم. ما بازیکنانی حرفه ای هستیم و می دانیم که چگونه خود را در این شرایط حفظ کنیم. حالا زمانش رسیده که سر خود را بالا بگیریم و بتوانیم برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ یک فرانسه تلاش کنیم.

البته در رقم خوردن نتایج اخیر همه ما مقصریم و هیچ کس بیشتر از دیگری در این شکست نقش ندارد. ما یک تیم هستیم و باید در روزهای خوب و بد کنار یکدیگر باقی بمانیم. زمان آن فرا رسیده که با حفظ اتحاد و قدرت تیمی کنار هم، نشان دهیم که از شخصیت کافی برخوردار بوده و حتی اگر شرایط خیلی دشوار باشد؛ هم یک تیم متحد هستیم."

دیدگاه‌ها