کد خبر : 1815212 | 22 اسفند 1400 ساعت 21:52 | 4.8K بازدید | 3 دیدگاه

آرسنال 2 - 0 لستر؛ در راه بازگشت به لیگ قهرمانان

آرسنال با ارائه نمایشی درخشان موفق شد 0-2 لسترسیتی را مغلوب کند.

آرسنال 2 - 0 لستر؛ در راه بازگشت به لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در شبی که تقریبا در تمام طول 90 دقیقه بر حریف خود تسلط داشت، در خانه خود با دو گل از سد لسترسیتی گذشته و در رتبه چهارم جدول لیگ برتر قرار گرفت.

آرسنال بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه هشت و روی پاس مارتین اودگارد بود که گابریل مارتینلی در محوطه جریمه لستر موقعیت خوبی برای گلزنی داشت، اما کسپر اشمایکل به‌خوبی ضربه او را دفع کرد.

1698357
1698354

اما در دقیقه 11 آرسنال به گل اول دست یافت. روی ارسال کرنر توسط گابریل مارتینلی بود که توماس پارتی با جایگیری خوب و ضربه سر دقیق موفق شد دروازه لسترسیتی را در همان دقایق ابتدایی باز کند.

دقایقی بعد آرسنال صاحب بهترین موقعیت برای زدن گل دوم شد، اما شوت گرانیت ژاکا توسط مندی دفع شد و در ادامه ضربه تماشایی توماس پارتی به دیرک دروازه لستر برخورد کرد.

در دقیقه 24 لستر اولین موقعیت خود را روی دروازه آرسنال خلق کرده و بارنز در زاویه ای دشوار فرصت داشت بازی را به تساوی بکشاند، اما آرون رمزدیل ضربه این بازیکن را دفع کرد. دقایقی بعد این بار آلبرایتون از سمت راست توپ را روی دروازه آرسنال ارسال کرد، اما رمزدیل با عکس العملی فوق العاده ضربه سر بارنز را دفع کرد تا نیمه اولِ پرهیجان و تماشاییِ این دیدار در نهایت با برتری 0-1 آرسنال به اتمام برسد.

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم و روی ریباند ضربه الکساندر لاکازت بود که گرانیت ژاکا فرصت مناسبی برای زدن گل دوم آرسنال داشت، اما کسپر اشمایکل به‌خوبی شوت این هافبک سوئیسی را مهار کرد.

1698373

اما در دقیقه 58 بود که ضربه سر توماس پارتی در دهانه دروازه به دست سویونچو برخورد کرد و آرسنال صاحب یک ضربه پنالتی شد. الکساندر لاکازت پشت توپ قرار گرفت و علی‌رغم تشخیص درست اشمایکل، با ضربه‌ای محکم و دقیق دروازه را باز کرد.

دقایقی بعد بارنز مقابل دروازه آرسنال صاحب موقعیت شده و می‌توانست اختلاف را به حداقل برساند، اما ضربه او بعد از برخورد به تیرنی در اختیار آرون رمزدیل قرار گرفت. در ادامه آرسنال که از پیروزی خود اطمینان داشت جریان مسابقه را اداره کرده و در نهایت با همان دو گل، لستر را مغلوب کرد.

دیدگاه‌ها