کد خبر : 1815217 | 22 اسفند 1400 ساعت 22:40 | 95.6K بازدید | 15 دیدگاه

گریه هم‌تیمی جوان آزمون بعد از مصدومیت شدید

شوک به آلمان؛ پارگی رباط ستاره خوش‌آتیه

با اعلام باشگاه بایرلورکوزن رباط صلیبی فلورین ویرتز، دچار پارگی شده است.

شوک به آلمان؛ پارگی رباط ستاره خوش‌آتیه

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن رده سومی امروز در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت‌های بوندسلیگا در خانه مهمان کلن بود و در دیداری که موقعیت‌های خوبی هم روی دروازه حریف خود ایجاد کرد؛ نهایتاً با یک گل شکست خورد تا جایگاه سومی این تیم نیز به خطر بیفتد.

شکست در بازی امروز تنها اتفاق تلخ برای بایرلورکوزن به‌شمار نمی‌آمد چرا که در همان نیمه اول ستاره آلمانی این تیم یعنی فلورین ویرتز ب‌ شدت دچار مصدومیت شد و به همین دلیل در دقیقه 28 زمین بازی را ترک کرد.

1698393
1698396

از همان ابتدا مشخص بود که این هافبک آلمانی دچار یک مصدومیت جدی شده است چرا که به‌شدت از درد به خود می‌پیچید. باشگاه لورکوزن نیز این مسئله را تایید اعلام کرده که رباط صلیبی پای فلورین ویرتز دچار پارگی شده تا یک شوک به این تیم وارد شود.

به نظر می‌رسد که این ستاره باشگاه لورکوزن طی روزهای آینده تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت و همچنین فصل را باید برای او تمام شده دانست. از طرفی به نظر می‌رسد که این بازیکن در ابتدای فصل آینده نیز نتواند لورکوزن را همراهی کند.

رودی فولر، مدیر ورزشی لورکوزن به نشریه بیلد گفت: "فلورین احساس بدی داشت و او اکنون در شوک است. اما ما مطمئن هستیم او حتی بهتر و قوی‌تر از قبل باز خواهد گشت."

1698394

لحظه تلخ مصدومیت ستاره آلمانی لورکوزن که باعث شد او از شدت درد اشک بریزد.

جالب اینجاست جراردو سئوآن، سرمربی لورکوزن قبل از بازی امروز به تمجید از ویرتز پرداخته و در مورد این بازیکن گفت: "فلورین ویرتز شاید تندترین شیب پیشرفت را در 6 یا هفت ماه گذشته داشته است. او دیگر ما را با بازی‌های فوق العاده خود شگفت زده نمی‌کند."

خوش شانس در اوج بدشانسی؛

از آنجایی که جام جهانی در زمستان امسال برگزار می‌شود، ویرتز هنوز هشت ماه فرصت دارد تا دوباره به مرز آمادگی برسد و مرور سرنوشت سامی خدیرا، ملی‌پوش سابق آلمان می‌تواند او را امیدوار کند. او در نوامبر 2013 با همین مصدومیت مواجه شد و 6 ماه بعد دوباره برگشت و دو ماه بعد در لباس ژرمن‌ها قهرمان جهان شد.

1698397

البته فلورین ویرتز تنها مشکل بزرگ لورکوزن در دیدار امروز نبود. مدافعان این تیم یعنی فریمپونگ از ناحیه مچ پا مصدوم شده و کسونو دچار مشکل عضلانی شد تا با مصدومیت زمین را ترک کنند.

سرمربی لورکوزن در کنفرانس مطبوعاتی پایان مسابقه گفت: "به‌طور کلی یک بعدازظهر تلخ با سه مصدوم و شکست را سپری کردیم و حالا ما بسیار ناامید هستیم."

لوکاس هرادکی دروازه‌بان و کاپیتان لورکوزن ‌پس از بازی در این رابطه گفت: "امیدوارم آنها به‌زودی خوب شوند. هر سه نفر بازیکنان مهمی برای ما در این فصل بودند و این خبر تلخی بود."

حتی قبل از اعلام خبر مصدومیت شدید این بازیکن نیز استفن بامگارت، سرمربی کلن در این رابطه ابراز نگرانی کرده و گفت: "امیدواریم که فلورین ویرتز دوباره به‌زودی خوب شود. این مصدومیت برای همه ما بسیار ناراحت کننده است و هیچ چیز دیگری برای گفتن در مورد آن وجود ندارد."

1698395

دیدگاه‌ها